min.jpg

Εδώ και καιρό η ΜΙΝΙ μιλά για επέκταση της γκάμας της και σε άλλες κατηγορίες ή τουλάχιστον με διαφορετικά αμαξώματα. Το πρώην αφεντικό της μάρκας, o Bernd Korber, είχε μιλήσει από το 2020 για ένα νέο crossover που είναι στα σκαριά μαζί με δύο ακόμη νέα μοντέλα. Σήμερα, στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι δηλώσεις της διαδόχου του, της Stefanie Wurst.
Η Wurst που διαδέχτηκε τον  Korber τον Φεβρουάριο, θέλει να παρουσιάσει τουλάχιστον τρία νέα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, να επανατοποθετήσει την παρουσία της μάρκας στην κατηγορία των SUV ώστε αυτή να απαριθμεί δύο μοντέλα και επίσης να εισέλθει στην οικογενειακή αγορά των χάτσμπακ με ένα νέο αυτοκίνητο για να αντικαταστήσει το Clubman.

Μιλώντας στο Auto Express, η Wurst είπε: «Έχουμε ένα μικρό αυτοκίνητο το Cooper, έχουμε το Aceman και έχουμε και το μεγαλύτερο Countryman. Αλλά δεν έχουμε κάτι πιο μεγάλο. Ένα νέο αμάξωμα στη γκάμα μας είναι κάτι το εφικτό αλλά και το ζητούμενο, ενώ πρέπει να πω πως είμαι υπέρ των διαφορετικών τύπων αμαξώματος. 

Η φιλοσοφία του «Large and Flat» υπάρχει ήδη στη MINI με το Clubman.Στη δεύτερη γενιά του, το Clubman και μεγάλωσε και διαφοροποιήθηκε στον σχεδιασμό, αλλά ο υπαινιγμός της Wurst για «έναν άλλο τύπο αμαξώματος» υποδηλώνει ότι ένα χάτσμπακ θα μπορούσε να πάρει τη θέση του Clubman δεδομένου ότι το τρέχον μοντέλο είναι πλέον επτά ετών.
Ένα μοντέλο σε μέγεθος VW Golf ήταν πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού των υπευθύνων της ΜΙΝΙ με την Wurst να μην αποκλείει μια έκδοση παραγωγής βασισμένη στο concept Vision Urbanaut.

Ένα MINI – «Golf» θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει τα σχέδια της μάρκας για ανάπτυξη στις ΗΠΑ – κάτι που θα έδινε μια επιπλέον ώθηση και στο Countryman. Ένα νέο «μεγάλο» MINI πιθανότατα θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το νέο Countryman, το οποίο θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της BMW στη Λειψία και θα διατίθεται σε πλήρως ηλεκτρικές και βενζινοκίνητες μορφές. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιθανό να κάνει χρήση της πλατφόρμας FAAR της BMW (μια ενημερωμένη έκδοση της αρχιτεκτονικής UKL που χρησιμοποιεί η τρέχουσα γενιά αυτοκινήτων του MINI), η οποία επιτρέπει τα πάντα, από κινητήρες εσωτερικής καύσης έως plug-in υβριδικά αλλά και πλήρως ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.
Η χρήση της πλατφόρμας FAAR θα μειώσει το κόστος, με την πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα «Neue Klasse» της BMW να προορίζεται για μεγαλύτερα μοντέλα. 

Τα νέα μοντέλα είναι πιθανό να αποκτήσουν μια διακριτικά διαφορετική εμφάνιση από άλλα MINI. «Θα έχουν νέα σχεδιαστικά στοιχεία, αλλά θα είναι αναμφισβήτητα MINI», είπε η Wurst, ενώ υποσχέθηκε ότι θα είναι επίσης πιστοί στο DNA της μάρκας. «Η οδηγική αίσθηση του καρτ θα είναι πάντα υψίστης σημασίας», πρόσθεσε, με αυτήν την αίσθηση να είναι ένας από τους τρεις πυλώνες για τα ΜΙΝΙ, παράλληλα με την ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα. Η συνδεσιμότητα είναι επίσης σημαντική, καθώς τα MINI έχουν προσανατολιστεί να αξιοποιούν ακόμη περισσότερο αυτή τη δυνατότητα στα μελλοντικά μοντέλα. 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News