nio et9 carscoops 528 2048x1536.jpg

Το πρώτο σύστημα κίνησης 900V μαζικής παραγωγής βγήκε από τη γραμμή παραγωγής την Τετάρτη. Ονομάζεται «Thunder» κι ανήκει στην κινεζική εταιρεία Nio, η οποία ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι μπορεί να προσθέσει πάνω από 250 km σε ταχυφόρτιση μόλις πέντε λεπτών.

To μοντέλο που φόρεσε το 900V σύστημα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Nio ET9, αποτελεί αντίπαλο της Porsche Taycan. Αλλά και της Mercedes-Benz EQS, της BMW i7, του Tesla Model S καθώς και των αντίστοιχων θερμικών πολυτελών μοντέλων, όπως η S-Class και η Σειρά 7.

Το πρώτο 900V ηλεκτρικό μαζικής παραγωγής είναι γεγονός και μας έρχεται από πού αλλού, από την Κίνα…

Τα νούμερά του σοκάρουν: Έως 925V, μέγιστη ισχύ 600 kW (816 ίπποι) και μέγιστη φόρτιση 765A. Το ET9 παρουσιάστηκε τον Δεκέμβριο με στόχο «τη νέα γενιά χρηστών υψηλής τεχνολογίας».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Nio ET9 στοχεύει την S-Class και την BMW Σειρά 7

Η Nio προίκισε το πολυτελές της EV με την τελευταία διαθέσιμη τεχνολογία για ένα «τέλειο πακέτο εμβληματικού εξωτερικού, ευρύχωρου εσωτερικού, καθηλωτικής εμπειρίας κι αποτελεσματικής επαναφόρτισης». 

900V

Εξαιρετικά αποτελεσμαστικής, θα σχολιάσουμε εμείς. Το πρώτο 900V μαζικής παραγωγής υπόσχεται ότι φορτίζει 250+ km αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά, αλλά αυτό στο αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο. Στο WLTP, το νούμερο θα είναι κατατί μικρότερο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Alps DOM της Nio δηλώνει ότι είναι καλύτερο από το Model Y

Η Nio ισχυρίζεται ότι οι ηλεκτροκινητήρες μπροστά και πίσω είναι μικρότεροι και 30% ελαφρύτεροι για βελτίωση της απόδοσης. Πέρα από τα οφέλη στην κατανάλωση και στο βάρος, καταλαμβάνουν λιγότερο εσωτερικό χώρο.

900V

Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 462 ίππους και ζυγίζει μόλις 79 kg, παρέχοντας πυκνότητα ισχύος 4,3 kW ανά kg, η οποία σύμφωνα με τη Nio είναι η υψηλότερη μεταξύ των ασύγχρονων επαγωγικών κινητήρων EV. Ο μπροστινός αποδίδει διαθέτει μέγιστη ισχύ 245 ίππων με πυκνότητα ισχύος 2,6 kW ανά kg.

Η κινεζική πρωτοποριακή εταιρεία έχει γίνει γνωστή και για το δίκτυο ανταλλαγής μπαταρίων. Όπως και με άλλα μοντέλα της Nio, το ET9 υποστηρίζει ανταλλαγή μπαταρίας σε μόλις τρία λεπτά. Αλλά και για το αμιγώς ηλεκτρικό Nio ET7 Ultra Long Range, που με μπαταρία 150 kWh, υπόσχεται αυτονομία άνω των 1.000 km.

 

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News