ΗΠΑ – Αυστραλία 2-0: Νίκησαν ξανά οι Αμερικανοί και προκρίθηκαν πανηγυρικά στους «32» του Μουντιάλ
Οι ΗΠΑ πήραν το ντέρμπι κορυφής στο κατάμεστο “Lumen Field” του Σιάτλ. Η ομάδα του Ποτσετίνο είχε μια ακόμα πειστική εμφάνιση, επικράτησε 2-0 της Αυστραλίας…