niki lauda helmet bonhams 00007 2048x1842.jpg

To ατύχημα του Niki Lauda στο Γερμανικό Grand Prix το 1976 είναι ένα από τα πιο διάσημα στην Ιστορία της Formula 1, αν όχι το πιο γνωστό. Τώρα, το κράνος που φορούσε εκείνες τις τραγικές στιγμές, μπορεί να γίνει δικό σας.

Ήταν 1η Αυγούστου του 1976, ένα χρόνο ύστερα από την κατάκτηση του πρώτου τίτλου του όταν ο Niki Lauda υπέστη εγκαύματα τρίτου βαθμού στο κεφάλι και στο πρόσωπό του. Εισέπνευσε τοξικά αέρια που έβλαψαν σοβαρά τους πνεύμονές του, όταν το μονοθέσιό του τυλίχτηκε στις φλόγες στο Nürburgring.

Το κράνος που φορούσε σε εκείνο το δραματικό συμβάν, θα δημοπρατηθεί αύριο στο Μαϊάμι κι αναμένεται να συγκεντρώσει πάνω από €50.000

Στο νοσοκομείο, όπου μεταφέρθηκε, είχαν αρχίσει ήδη τις εξόδιες τελετουργίες, αλλά ο Niki Lauda ανέκαμψε σχεδόν θαυματουργά κι επέστρεψε στις πίστες, ακόμα μπανταρισμένος, μόλις 40 ημέρες αργότερα. Φέρνοντας τη Ferrari του στην τέταρτη θέση στο Ιταλικό Grand Prix.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Niki Lauda: Μόνον ο Θεός μπορεί να βοηθήσει τον MichaeL Schumacher

Το κράνος της AGV καταμαρτυρεί τις δύσκολες στιγμές που πέρασε ο Αυστριακός πιλότος. Στη δεξιά πλευρά του διακρίνονται διάφορα σημάδια από την πρόσκρουση. Το έντονο κόκκινο χρώμα έχει σκάσει σε κάποια σημεία, αλλά τα σημαντικά βρίσκονται στην αριστερή πλευρά. 

Niki Lauda

Είναι η πλευρά που κάηκε, μαζί με το πρόσωπο του ατρόμητου οδηγού. Το γείσο έχει λιώσει από την υπερβολική θερμοκρασία της φωτιάς, με αποτέλεσμα να παραμορφωθεί και να εμφανιστούν εκατοντάδες μικροσκοπικές φυσαλίδες στην πλαστική επιφάνεια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Niki Lauda, θρύλος της Formula 1, πέθανε σε ηλικία 70 ετών

Η τραγική ειρωνεία είναι ότι ο Lauda, ​​ανησυχώντας για τις ελλιπείς διατάξεις ασφαλείας στην τεράστια πίστα μήκους 22,8 km στη δασώδη πλαγιά των βουνών Eifel, ήθελε να μποϊκοτάρει τον αγώνα. Αλλά οι υπόλοιποι οδηγοί ψήφισαν οριακά υπέρ της διεξαγωγής του Grand Prix, παρά τον βροχερό καιρό.

Niki Lauda

Ο θρυλικός Αυστριακός πιλότος και μια από τις πιο δημοφιλείς προσωπικότητες αλλά κι εμβληματικές φιγούρες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 με τη Ferrari το 1975 και το 1977, αλλά και με τη McLaren το 1984.

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News