formula 1 jeddah.2.jpg

Η δεύτερη στροφή του πρωταθλήματος της Formula 1 έφερε πιλότους και ομάδες στη Jeddah της Σαουδικής Αραβίας. Εκεί όπου οι Max Verstappen και Red Bull, όσο κλισέ κι αν ακούγεται, έκαναν έναν ακόμα υγιεινό περίπατο.

Η εκκίνηση του δεύτερου Grand Prix της σεζόν δεν επιφύλασσε εκπλήξεις. Ο Max Verstappen ως συνήθως ξεκίνησε υποδειγματικά, χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο στον Charles Leclerc να τον απειλήσει. Ο τελευταίος, δέχτηκε την πίεση του Sergio Perez, βρέθηκαν πλάι-πλάι, ωστόσο δεν λύγισε και διατήρησε την δεύτερη θέση.

H δεύτερη στροφή του πρωταθλήματος της Formula 1 περιελάμβανε έναν ακόμα περίπατο για τον Max Verstappen

Στα αξιοσημείωτα το γεγονός ότι ο Oliver Bearman, o 18χρονος πιλότος που αντικατέστησε τον Carlos Sainz (πέρασε την πόρτα του χειρουργείου για σκωληκοειδίτιδα) έστριψε κανονικά, χωρίς προβλήματα στην πρώτη στροφή, διατηρώντας την εντέκατη θέση. Αυτή ήταν η πρώτη επιτυχία του νεότερου πιλότου στην ιστορία της Scuderia, πολλώ δεν μάλλον από τη στιγμή που η πίστα της Σαουδικής Αραβίας δεν συγχωρεί κανένα λάθος.

Ο Max Verstappen έβγαλε αμέσως από το DRS του τον Leclerc, ο οποίος στον τέταρτο γύρο έχασε την δεύτερη θέση από τον Sergio Perez. Τρεις γύρους αργότερα, ο Lance Stroll έχασε τον έλεγχο της Aston Martin και με σπασμένη ανάρτηση κατέληξε στον τοίχο. Κάπως έτσι, είδαμε για πρώτη φορά την νέα Vantage που εκτελεί χρέη safety car να βγαίνει στην πίστα.

 

 

Αυτό έδωσε την ευκαιρία σε όλους τους πιλότους (πλην τεσσάρων) να μπουν στα pits, περνώντας σχετικά νωρίς στην σκληρή γόμα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Lando Norris (δεν μπήκε στα pits) να τεθεί επικεφαλής του αγώνα, με τον Lewis Hamilton να βρίσκεται στην τρίτη θέση. Μεγάλος χαμένος, ο Leclerc, που λόγω κίνησης στο pit-lane έπεσε στην έβδομη θέση.

Ανέβηκε όμως αστραπιαία στην έκτη, μιας και με την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, άρπαξε τον Oscar Piastri. Στην κορυφή, ο Lando Norris κρατήθηκε μπροστά από τον Verstappen, μέχρι να ανοίξει και πάλι το DRS, όταν και ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull πέρασε σαν σταματημένος τον οδηγό της McLaren. O οποίος μπήκε στο μπλοκάκι των αγωνοδικών για jump start. Ωστόσο αυτό δεν ήταν το μόνο περιστατικό που εξέταζαν οι αγωνοδίκες, μιας και ο Sergio Perez βγήκε από τα pits τη στιγμή που περνούσε ο Alonso (χρειάστηκε να μπλοκάρει τους τροχούς για να μην ακουμπήσουν), ενώ οι Magnussen και Albon είχαν τη δική τους επαφή.

Ο Norris, την γλίτωσε, όχι όμως και οι Perez και Magnussen, οι οποίοι τιμωρήθηκαν με 5” και 10” αντίστοιχα. Στο καθαρά αγωνιστικό σκέλος, η γρήγορη αλλαγή ελαστικών φαίνεται πως ευνόησε την Ferrari, με τον Leclerc να περνά τον μελλοντικό teammate Lewis Hamilton και τον Bearman τους Tsunonda και Zhou, ανεβαίνοντας στην πρώτη δεκάδα.

 

 

Τη στιγμή που ο Verstappen βρισκόταν στον δικό του αγώνα, ο Perez κέρδισε την δεύτερη θέση από τον Norris, γνωρίζοντας πως έπρεπε να πιέσει για να χτίσει διαφορά μεγαλύτερη των 5”. Πράγμα που φυσικά έκανε εύκολα. Λίγο αργότερα, ο Leclerc πέρασε τον Norris (ακόμα δεν είχε αλλάξει ελαστικά), ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση.

Την ίδια στιγμή, λίγο πιο πίσω, ο Hamilton παρέδιδε μαθήματα άμυνας, παραμένοντας μπροστά από την McLaren του Oscar Piastri, στην πέμπτη θέση. Στον 37ο γύρο όμως, έπεσε την ένατη θέση, μιας και το πέρασμα στην μαλακή γόμα δεν τον βοήθησε να κερδίσει τίποτα. Μάλιστα, στον τελευταίο γύρο, έχασε και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου από τον Charles Leclerc. Ευνοημένος από τα pit-stop των Hamilton και Norris ήταν ο Oliver Bearman, που με σταθερή οδήγηση ανέβηκε στην έβδομη θέση.

Formula 1 Jeddah

Μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν υπήρξε καμία απολύτως αλλαγή, με τον Verstappen να παίρνει μια νίκη στο ρελαντί, με τον Sergio Perez να ολοκληρώνει τον αγώνα δεύτερος, για ένα ακόμα 1-2 των Αυστριακών. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Leclerc, χωρίς όμως να μπορέσει σε κανένα σημείο του αγώνα να απειλήσει με την SF-24 τους αφιονισμένους ταύρους.

Piastri, Alonso, Russell, Bearman, Norris, Hamilton και Hulkenberg ολοκλήρωσαν τη δεκάδα, με τον 18χρονο πιλότο της Ferrari να ψηφίζεται από τους φιλάθλους, με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο, ως ο οδηγός της ημέρας. Η επόμενη στροφή του πρωταθλήματος θα βρει την αφρόκρεμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Αυστραλία, το διάστημα 22-24 Μαρτίου. Με την ελπίδα να δούμε έναν λιγότερο βαρετό αγώνα!

 


Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News