germany kausonas omprela reuters 1200x630.jpg

Δύσκολες ώρες περνάει η Γερμανία με το κύμα καύσωνα να έχει προκαλέσει προβλήματα τόσο στους κατοίκους όσο και διάφορες λειτουργίες της χώρας. Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Μετεωρολογική Υπηρεσία (DWD) και σήμερα (28.06.2026) οι θερμοκρασίες στις περισσότερες περιοχές της χώρας έφτασαν κοντά στους 40 βαθμούς.

Προβλήματα εντοπίζονται  στα νοσοκομεία της Γερμανίας τα οποία δεν είναι προετοιμασμένα για να αντιμετωπίσουν συνθήκες καύσωνα, σύμφωνα με τον μεγαλύτερο ιατρικό σύλλογο της χώρας.

Όπως δηλώνει στο ZDF η πρόεδρος του συλλόγου, Σουζάνε Γιόνα, αυτή τη στιγμή μόλις το ένα στα τρία νοσοκομεία της Γερμανίας διαθέτει κλιματισμό στους θαλάμους όπου νοσηλεύονται οι ασθενείς. «Προφανώς αυτή η κατάσταση είναι δυσάρεστη για τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία, αλλά είναι ακόμη πιο δυσάρεστη για τους ίδιους τους ασθενείς», επισημαίνει.

Η εκπρόσωπος επίσης, διευκρινίζει ότι ασφαλώς λειτουργεί κλιματισμός σε όλους χώρους, στους οποίους κρίνεται απολύτως απαραίτητος για τεχνικούς λόγους, όπως είναι τα χειρουργεία και το τμήμα Ακτινολογίας. Επίσης, και οι περισσότερες μονάδες εντατικής θεραπείας διαθέτουν πλέον κλιματισμό. Ωστόσο, στις πτέρυγες απλής νοσηλείας ο κλιματισμός παραμένει η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.

«Συχνά απευθύνουμε έκκληση στους συγγενείς των ασθενών να φέρνουν από το σπίτι παγοκύστες, οι οποίες ασφαλώς προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση» λέει η Σουζάνε Γιόνα. Σε τελική ανάλυση, οι συνθήκες καύσωνα μπορεί «να προκαλέσουν κινδύνους για τον ασθενή. Γνωρίζουμε, για παράδειγμα, ότι η ίαση μίας πληγής καθυστερεί όταν επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες…»

Η χρήση του ανεμιστήρα δεν είναι απλή υπόθεση, ιδιαίτερα σε ένα νοσοκομείο. Πολλοί εκτιμούν ότι ένας ανεμιστήρας μπορεί να προκαλέσει «προβλήματα υγιεινής», δηλαδή, με απλά λόγια, να διασκορπίζει και να μεταδίδει ιούς σε έναν κοινόχρηστο χώρο. Η Σουζάνε Γιόνα υποστηρίζει ότι «ακόμη και εκτός νοσοκομείου, σε θερμοκρασίες άνω των 39 βαθμών δεν έχει νόημα η χρήση του ανεμιστήρα, γιατί η ροή του αέρα δεν βοηθάει, αλλά απλώς μεταφέρει τη ζέστη στον ανθρώπινο οργανισμό». Σε χαμηλότερες θερμοκρασίες οι ανεμιστήρες ήδη χρησιμοποιούνται στα νοσοκομεία, αλλά μόνο σε χώρους όπου δεν υπάρχει ανησυχία για πιθανά «προβλήματα υγιεινής», για παράδειγμα σε αίθουσες αναμονής.

Πηγή: www.newsit.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.