ferrari john elkann 001.jpg

Η Ferrari προετοιμάζεται εδώ και χρόνια για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, με αφετηρία την τεχνογνωσία που απέκτησε από την F1. Επόμενος σταθμός αυτής της προετοιμασίας, η αποκάλυψη της 100% ηλεκτρικής Ferrari Elettrica στις 9 Οκτωβρίου. 

Την ανακοίνωση έκανε ο πρόεδρος της εταιρείας, John Elkann, κατά την ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων. «Η ηλεκτροκίνηση είναι μια πορεία που ακολουθούμε εδώ και δεκαετίες, ξεκινώντας από την F1 και συνεχίζοντας από τα αγωνιστικά στα σπορ αυτοκίνητά μας», ανέφερε ο Elkann, προσθέτοντας πως η Ferrari είναι έτοιμη να παρουσιάσει τη Ferrari Elettrica, το πρώτο της EV.

«Η ηλεκτροκίνηση και η Ferrari Elettrica δεν είναι το τέλος της παράδοσής μας, αλλά η εξέλιξή της», δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, John Elkann

Η Ferrari, που φημίζεται για τα εξωτικά μοντέλα της με τους δυνατούς θερμικούς κινητήρες της, ξεκίνησε να προσφέρει υβριδικά από το 2019. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι νέα στο DNA της, αφού από το 2009 εισήγαγε στο μονοθέσιό της στη Formula 1 το σύστημα KERS (σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας από το φρενάρισμα), ενώ από το 2014 οι υβριδικοί κινητήρες είναι ο κανόνας στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ.

Στην ίδια συνέλευση, ο Elkann υπογράμμισε πως η Ferrari παραμένει προσηλωμένη στη διατήρηση «πλήρους ελέγχου» των βασικών εξαρτημάτων των αυτοκινήτων της. Το νέο εργοστάσιο της εταιρείας στο Maranello, το αποκαλούμενο «e-building» που εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο, θα αποτελέσει το κέντρο παραγωγής των μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων της.

Ferrari Elettrica
Έτσι φαντάζεται τη νέα Ferrari Elettrica ο illustrator του WhatCar? και του Autocar.

«Πλέον μπορούμε να δηλώσουμε με υπερηφάνεια πως όλα τα βασικά ηλεκτρικά εξαρτήματα της Ferrari αναπτύσσονται και κατασκευάζονται στο Maranello», τόνισε ο Elkann.

Ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna, επιβεβαίωσε από την πλευρά του πως η εταιρεία δεν πρόκειται να εγκαταλείψει τους θερμικούς ή τους υβριδικούς κινητήρες, παρά την έλευση του πρώτου της EV. «Σύμφωνα με τη στρατηγική μας, συνεχίζουμε να επενδύουμε και στους τρεις τύπους συστημάτων κίνησης – βενζίνης, υβριδικά και ηλεκτρικά – ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας τη μέγιστη δυνατή ελευθερία επιλογής», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τα υβριδικά μοντέλα αποτέλεσαν το 51% των συνολικών πωλήσεων της Ferrari το 2024, γεγονός που αποδεικνύει πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν είναι ούτε ξαφνική ούτε βεβιασμένη για την ιταλική φίρμα, αλλά μέρος ενός μακρόπνοου σχεδίου που εξελίσσεται με στρατηγική ακρίβεια.

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.