meet the trophy winning tesla model s plaid that dominates hill climb races in europe 247040 1.jpg

Με βάρος 2,2 τόνους, το Tesla Model S Plaid αποτελεί μια ταχύτατη μπερλίνα με πλουσιότατο εξοπλισμό. Αλλά με επιδόσεις που φέρνουν σε δύσκολη θέση ακόμα και Bugatti Chiron, μπορεί να γίνει κι εξαιρετικό αγωνιστικό.

Έχουμε ήδη δει Model S Plaid στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Ακόμα και στο Pikes Peak, τη διασημότερη ανάβαση στον πλανήτη. Τώρα, το ταχύτερο δημιούργημα του Elon Musk -τουλάχιστον από όσα έχουν τροχούς- λάμπει και στο πρωτάθλημα Αναβάσεων της Ρουμανίας. Όπου βρίσκεται στην 3η θέση της γενικής κατάταξης και -προφανώς- στην 1η των EV.

Οι θεατές πρέπει να έχουν διπλά το νου τους. Αυτό το αγωνιστικό καταφτάνει αθόρυβα και καταιγιστικά

Πίσω από τιμόνι του βρίσκεται ο Dominic Marcu, ο οποίος για να στήσει το αγωνιστικό του, ζήτησε τη βοήθεια του αμερικανικού οίκου βελτιώσεων Unplugged Performance. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ρουμάνος οδηγός αγωνίζεται με αυτοκίνητο μηδενικών τοπικών ρύπων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lamborghini Revuelto προκαλεί Model S Plaid, τι το ‘θελε;

Το 2021, έτρεξε με ένα στημένο Mini Electric, ενώ μετά ακολούθησε ένα Tesla Model 3 Performance. Ανέβηκε πολλές φορές στο βάθρο, κάτι που τον ενθάρρυνε να πάει ένα βήμα παραπέρα και πέρυσι άρχισε να αγωνίζεται με το Tesla Model S Plaid.

Model S Plaid

Τι διαφορές έχει από το μοντέλο που πωλείται προς €102.930 στην Ελλάδα; Καταρχάς, ζυγίζει 200 kg λιγότερο. Η καμπίνα έχει απογυμνωθεί και πλέον φέρει roll-cage, σύννομο με τις προδιαγραφές της FIA. Αλλά και ζώνη έξι σημείων, κάρμπον μπάκετ καθίσματα κι αναβαθμισμένη πυρόσβεση, ειδικά για ηλεκτρικά αγωνιστικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί η Ferrari δοκιμάζει μυστικά το Tesla Model S Plaid;

Φοράει coilover ανάρτηση Pikes Peak Spec UP X Öhlins TTX, με εξωτερικά ρεζερβουάρ και κεραμικά φρένα και στις τέσσερις γωνίες. Οι εργοστασιακοί βραχίονες της ανάρτησης αντικαταστάθηκαν με ελαφρύτερους και ρυθμιζόμενους. Αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι πως δεν υπάρχει η παραμικρή μεταβολή στο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ούτε στους ηλεκτροκινητήρες, ούτε στην μπαταρία των 100 kWh.

Model S Plaid

Αξίζει να αναφέρουμε ότι τo εργοστασιακό Plaid αποδίδει 1.020 ίππους, αν κι η συνδυαστική ισχύς των τριών ηλεκτρομοτέρ αγγίζει τους 1.250. Ο αδύναμος κρίκος είναι η μπαταρία, που δεν μπορεί να δώσει περισσότερο ρεύμα.

Κι όμως, κάποιοι Αμερικανοί μειώνουν τα περιθώρια ασφαλείας και μακροπρόθεσμης αξιοπιστίας, επιτρέποντας στην μπαταρία να δώσει κάμποση τάση ακόμα. Ίσως εκεί κρύβονται μερικά κρυμμένα δέκατα. Ρουμανία λαμβάνει;

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.