nikos mouratidis1 ndp 1200x630.jpg

Από τη στιγμή που το «Big Brother» επέστρεψε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες πλανάται μία φήμη σχετικά με το πρόσωπο που κρύβεται πίσω από τη φωνή του «Μεγάλου αδελφού» και πολλοί ισχυρίζονται ότι αυτός είναι ο Νίκος Μουρατίδης.

Οι χρήστες του Χ (πρώην Twitter) εδώ και μέρες πιστεύουν ότι έχουν βρει ποιος είναι ο «Big Brother» και μάλιστα κάποιος έκανε μέχρι και δημοσκόπηση για να διαπιστώνει αν είναι πράγματι ο Νίκος Μουρατίδης.

Το πρωί της Τετάρτης (30.04.2025) ο Νίκος Μουρατίδης αποφάσισε να ξεκαθαρίσει το «τοπίο» αποκαλύπτοντας ότι δεν είναι αυτός η «φωνή» του δημοφιλούς ριάλιτι. Μάλιστα αναφέρθηκε με αιχμηρό τρόπο σε αυτό, τονίζοντας ότι η τηλεθέαση που έκανε η πρεμιέρα δε συγκρίνεται με τον πρώτο κύκλο, με νικητή τον Γιώργο Τσάκα, που είχε προβληθεί πριν από περίπου 25 χρόνια. 

«Χθες είχα την τιμητική μου. Αρκετοί φίλοι στο Facebook, δημοσιογράφοι, άνθρωποι που είχα να μιλήσω αρκετό καιρό- ένα ετερόκλητο πλήθος, μου έκαναν την ίδια ερώτηση: “Είσαι η φωνή του Big Brother;” Έμεινα ξερός. Σώθηκα πάλι από το Google όπου έμαθα ότι ξεκίνησε πάλι το Big Brother στον ΣΚΑΪ. Και ο τύπος που μιλάει, έχει μάλλον μια φωνή παρόμοια με την δική μου. Δεν έψαξα να τον ακούσω –@@@@@@@ βασικά– αλλά έψαξα να δω πως πήγε από τηλεθέαση. Την Κυριακή λοιπόν το πρώτο έκανε λέει 14,4%. Θρίαμβος! Χαχαχαχαχα. Και να φανταστείς εμείς έχουμε ζήσει και το πρώτο “Big Brother” με τον Τσάκα και τον Πρόδρομο που έκανε 70%. 

Πάντως παιδιά, αν με θέλετε για παρόμοιου τύπου δουλειές είμαι ελεύθερος και θέλω πολύ… Μην διστάσετε… Τηλεφωνήστε μου… χαχαχαχαχαχα», έγραψε ο Νίκος Μουρατίδης, μεταξύ άλλων, στην ανάρτησή του.


Πηγή: www.newsit.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.