761978ef bz4xtoyotac hrurbancruiserlineup og.jpg

Με μεγάλη επιτυχία, η Toyota πραγματοποίησε, στις 5 & 6 Μαρτίου, το Kenshiki Forum 2025. Στην εκδήλωση-ορόσημο παραβρέθηκαν περισσότερα από 350 διεθνή μέσα ενημέρωσης και κορυφαία στελέχη του κλάδου, στα οποία παρουσιάστηκαν καινοτόμες τεχνολογίες, τα νέα μοντέλα Toyota και φυσικά η μετάβασή του Ομίλου προς την ουδετερότητα άνθρακα. Στο φετινό forum είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει την καινοτομία και τις εξελίξεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και της βιωσιμότητας. Μεταξύ άλλων, η Toyota αποκάλυψε την πολυτεχνολογική στρατηγική της, γνωστή ως Toyota Multi–Pathway, που θα αλλάξει το μέλλον της κινητικότητας, προσφέροντας επιλογές μετακίνησης για όλους. Τι σημαίνει αυτό;

Η Toyota δεν περιορίζεται μόνο στα ηλεκτρικά οχήματα. Αντίθετα, προσφέρει μια σειρά λύσεων που περιλαμβάνουν υβριδικά, plug-in hybrid, ηλεκτρικά με μπαταρία (BEV) και υδρογονοκίνητα οχήματα, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες διαφορετικών αγορών και καταναλωτών. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επενδύει σε μια πολυτεχνολογική προσέγγιση, Multi–Pathway, η οποία τη διαφοροποιεί σημαντικά από ανταγωνιστικές εταιρίες που τείνουν να ακολουθούν αποκλειστικά μια στρατηγική πλήρως εξηλεκτρισμού.

Ο Simon Humphries, Chief Branding Officer και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Toyota Motor Corporation, ανέφερε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης: «Το ζητούμενο είναι όλοι οι πελάτες να νιώθουν ότι έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τη σωστή για τους ίδιους επιλογή. Η ελευθερία επιλογών και ευκαιριών βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας, που επιβεβαιώνεται μέσα από τη γκάμα επιλογών που παρέχουμε, καθώς και την ανάπτυξη νέων μοντέλων, που οδηγούν στην πορεία μας προς τη βιωσιμότητα.» Παράλληλα, μέσα από το Kenshiki 2025 η εταιρεία υπογράμμισε τη δέσμευσή της σε μια πράσινη και βιώσιμη κινητικότητα, επικεντρωμένη σε τεχνολογίες που μειώνουν τις εκπομπές CO2 και εξασφαλίζουν την ενεργειακή μετάβαση.

Δίνοντας έμφαση στη προστασία του περιβάλλοντος, η Toyota στοχεύει στην ουδετερότητα άνθρακα, στη μείωση εκπομπών CO2, αλλά και στην κυκλική οικονομία, επαναχρησιμοποιώντας τα υλικά των οχημάτων σε όλη τη διάρκεια ζωής τους.

Συγκεκριμένα για τις εκπομπές CO2 των οχημάτων της, η Toyota δεσμεύεται να προχωρήσει σε μειώσεις κατά 33% μέχρι το 2030 και κατά 50% μέχρι το 2035 (σε σχέση με το 2019). Αναγνωρίζει ωστόσο, πως για την εξάπλωση των τεχνολογιών που χρησιμοποιούν λύσεις της βιώσιμης κινητικότητας, απαραίτητο βήμα είναι η ανανέωση των υποδομών. Αυτός είναι και ο λόγος που η ίδια συνεργάζεται με ευρωπαϊκές κυβερνήσεις και επιχειρήσεις για την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων, την επέκταση των λύσεων κινητικότητας και τη δημιουργία υποδομών υδρογόνου που θα επιτρέψουν τη μαζική διάδοση οχημάτων με καύσιμο υδρογόνο.

Καύσιμα ουδέτερου άνθρακα

Η Toyota εξετάζει τις δυνατότητες των καυσίμων ουδέτερου άνθρακα για τα οχήματα δρόμου. Για αρκετά χρόνια, η εταιρεία χρησιμοποιεί βιοκαύσιμα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα και e-fuels στα αγωνιστικά της αυτοκίνητα, όπως τα GR010, GR Yaris Rally 1 και GR Supra GT4, τα οποία χρησιμοποιούν αποκλειστικά με 100% ανανεώσιμα καύσιμα.

Τα καύσιμα αυτά προσφέρουν μια ρεαλιστική λύση για την επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας, όχι μόνο για τα νέα οχήματα αλλά και για τον ήδη υπάρχοντα στόλο που κυκλοφορεί παγκοσμίως. Η Toyota υποστηρίζει την τεχνολογικά ουδέτερη προσέγγιση της ΕΕ για τη μείωση των εκπομπών CO2, αναγνωρίζοντας ότι τα καύσιμα ουδέτερου άνθρακα αποτελούν βασικό μέρος του ταξιδιού για την υλοποίηση του στόχου μείωσης των εκπομπών CO2 σε ποσοστό 100%.

Κίνηση βασιζόμενη στο υδρογόνο

Η Toyota συνεχίζει να προωθεί τις δικές της τεχνολογίες υδρογόνου και κυψελών καυσίμου. Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό παρατηρείται συνεχής εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης που καταναλώνουν υδρογόνο, με την TGR και την Rookie Racing να προωθούν αποτελεσματικά αυτή την τεχνολογία, συμμετέχοντας σε αγώνες όπως ο 24ωρος αγώνας Super Taikyu.

Όσον αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου, η Toyota προχωρά στην ανάπτυξη της ΤΡΙΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, προσφέροντας ένα πιο συμπαγές σύστημα με 20% βελτιωμένη αποδοτικότητα και αντοχή που φτάνει έως και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα. Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου μηδενικών εκπομπών της Toyota παρουσιάστηκε στο Παρίσι 2024, σε διάφορα οχήματα, όπως λεωφορεία και βαριάς χρήσης φορτηγά οχήματα.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας για απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα στον τομέα των οχημάτων βαριάς χρήσης, η Toyota συνεργάζεται με εταίρους για την ανάπτυξη μιας γρήγορης και οικονομικά βιώσιμης υποδομής ανεφοδιασμού σε όλη την Ευρώπη. Η εταιρεία πιστεύει ότι τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου διαθέτουν βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στη βιομηχανία βαρέων φορτηγών, παρέχοντας γρήγορο ανεφοδιασμό και μεταφέροντας μεγαλύτερα ωφέλιμα φορτία.

TOYOTA-FT-ME-(1).jpg

FT-Me: Η Toyota εισέρχεται στη μικροκινητικότητα

Το όραμα της Toyota για «Κινητικότητα για Όλους» περιλαμβάνει την παροχή λύσεων που καλύπτουν μια ποικιλία προσωπικών αναγκών και περιστάσεων. Το νέο πρωτότυπο FT-Me είναι ένα συμπαγές ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία, σχεδιασμένο για να προσφέρει προσωπική κινητικότητα σε αστικά περιβάλλοντα, όπου η χρήση αυτοκινήτων δεν προτεραιοποιείται. Το FT-Me ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία με ηλιακά πάνελ στην οροφή, που επιτρέπουν τη φόρτιση της κύριας μπαταρίας, προσφέροντας 20 έως 30 χιλιόμετρα επιπλέον αυτονομίας την ημέρα, τα οποία καλύπτουν τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης.

Συνδυάζοντας premium σχεδίαση και ευελιξία, το ευρύχωρο διθέσιο όχημα προσφέρει προσβάσιμη κινητικότητα σε άτομα με διπλώματα οδήγησης χαμηλότερων κατηγοριών, συμπεριλαμβανομένων ατόμων ηλικίας 14 ετών σε ορισμένες αγορές. Ταυτόχρονα, αποτελεί πόλο έλξης και για τους γονείς τους, καθώς και σε όσους χρειάζονται ένα δεύτερο όχημα για κοντινές μετακινήσεις. Το καινοτόμο αυτό πρωτότυπο αποτελεί μια σαφή απόδειξη της δέσμευσης της Toyota να προσφέρει επιλογές και ευκαιρίες σε όλους τους πελάτες.

Τα νέα μοντέλα

Στο Kenshiki Forum, η Toyota, παρουσίασε τρία νέα μοντέλα που έρχονται να υπηρετήσουν την πολυτεχνολογική στρατηγική και φιλοσοφία της μάρκας

TOYOTA-bZ4x-(6).jpg

Το αναβαθμισμένο Toyota bZ4X προσφέρει αυξημένη ισχύ, πιο σπορ εμφάνιση και βελτιωμένες επιδόσεις. Οι ισχυρότεροι και πιο αποδοτικοί ηλεκτροκινητήρες του, σε συνδυασμό με τις μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας, παρέχουν αυξημένη αυτονομία τόσο σε πραγματικές συνθήκες όσο και στις πιστοποιημένες μετρήσεις, καθώς και έως και διπλάσιες ταχύτητες φόρτισης.

TOYOTA-C-HR-(1).jpg

Επιπλέον, το νέο Toyota C–HR+ έρχεται να ενισχύσει την παρουσία της Toyota στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Βασισμένο στην αποκλειστική πλατφόρμα e–TNGA, θα διατίθεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

TOYOTA-URBAN-CRUISER-(1).jpg

Μαζί με το Urban Cruiser που ανακοινώθηκε πρόσφατα, η Toyota εισάγει τρία νέα BEV στις κατηγορίες B, C και D–SUV που βρίσκονται στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία των Toyota και Lexus στην Ευρώπη να φτάσει τα 14 μοντέλα μέχρι το 2026.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της www.toyota.gr.

Δείτε εδώ ολόκληρο το αφιέρωμα του CNN Greece

Πηγή: www.cnn.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.