one size fits all hybrid powertrain is meant to bring ice back to the world of bevs 1.jpg

Έχουμε ακούσει για μετατροπές θερμικών μοντέλων σε EV αλλά το αντίστροφο; Και όμως, γίνεται, θυμήσου το FIAT 500e. Ξεκίνησε ως αμιγώς ηλεκτρικό και τώρα θα κυκλοφορήσει ως υβριδικό. Geely και Renault έχουν τη δική τους πρόταση.

Πρόκειται για την κοινοπραξία Horse Powertrain, πίσω από την οποία βρίσκεται η κινεζική Geely, η γαλλική Renault και ο πετρελαϊκός κολοσσός Aramco.

Δείγματα γραφής της έχουμε δει με το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζίνης που θα φορά η νέα Mercedes-Benz CLA. Με απόδοση 250 ίππους και 360 Nm. Αλλά και τον HR13, που αποδίδει 130 ίππους και 176 Nm από 1,3 lt. Και θα κινεί τα αγωνιστικά Caterham.

Το ηλεκτρικό σου μοντέλο δεν πουλά όσο θα ήθελες; Κάντο υβριδικό εν μία νυκτί, λέει η Horse 

Το νέο σύνολο περιέχει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον ηλεκτροκινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και όλα τα συμπαρομαρτούντα σε μια ενιαία μονάδα. 

Που, όπως δηλώνει η Horse, καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με τον ηλεκτροκινητήρα ενός EV. Αυτό σημαίνει ότι οι κατασκευαστές θα μπορούσαν να εξοπλίσουν εκ των υστέρων ένα ηλεκτρικό μοντέλο με την υβριδική μονάδα χωρίς να χρειάζεται να επανασχεδιάσουν πλήρως το αυτοκίνητο. Ή να πρέπει να δημιουργήσουν μια νέα γραμμή παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Geely είναι η πρώτη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία στο τοπ 10

Το σύστημα θα μπορεί να τροφοδοτηθεί με βενζίνη, μείγμα αιθανόλης-βενζίνης E85, καθαρή μεθανόλη και συνθετικά καύσιμα.

Geely

Μπορεί να λειτουργήσει τόσο ως παραδοσιακό υβριδικό, όπου ο θερμικός κινεί τους τροχούς. Όσο και ως EREV, όπου ο θερμικός αναλαμβάνει χρέη γεννήτριας για τον ηλεκτροκινητήρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο στοιχίζει στην Κίνα το Geely Galaxy Starship 7; Ένα επαναφορτιζόμενο SUV με 120 km ηλεκτρικής αυτονομίας; Ναι, μόνο €13.000

Βιδώνει απευθείας στο υποπλαίσιο. Αν και έχει σχεδιαστεί για να αντικαταστήσει το μπροστινό ηλεκτρομοτέρ σε EV, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε θερμικές πλατφόρμες.

Η νέα μονάδα της Horse έρχεται τη στιγμή που αρκετοί κατασκευαστές επιβραδύνουν τη μετάβασή τους σε μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα.

Geely

«Για πάνω από μια δεκαετία, φαινόταν ότι τα μπαταριοκίνητα ήταν ο μόνος δρόμος προς ένα καθαρό μέλλον», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Horse Powertrain, Matias Giannini.

«Ωστόσο, τώρα μεταβαίνουμε προς μια πληθώρα τεχνολογιών, που θα καλύπτουν διαφορετικές αγορές και απαιτήσεις».

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.