f1 saudi piastri 1200x630.jpg

Στο 5ο Grand Prix της χρονιάς στη Formula 1, με 50 γύρους στο σιρκουί της Τζέντα, στους δρόμους της πόλης, στη πιο γρήγορη διαδρομή πόλης στο καλεντάρι της Formula 1, είχαμε αρκετά για να λέμε.

Ο Πιάστρι με τη McLaren κατάφερε να κερδίσει και εξαιτίας της ποινής στον Φερστάπεν, απόρροια του μεταξύ τους συμβάντος στην πρώτη στροφή του αγώνα.

Η νίκη του Αυστραλού τον έφερε επικεφαλής της βαθμολογίας, με 3 νίκες (Κίνα, Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία) σε 5 Grand Prix, δείχνοντας ότι η McLaren έχει δύο σχεδόν ισάξιους οδηγούς και θα είναι δύσκολο να δείξει προτίμηση σε κάποιον.

Ο Φερστάπεν, με τη 2η θέση ανέβηκε ψηλότερα στη βαθμολογία, επιβεβαιώνοντας την αξία του πρωταθλητή, ενώ ο Λεκλέρ πήρε το πρώτο βάθρο για τη Ferrari φέτος σε Grand Prix.

Το φιλμ του αγώνα

Ο Φερστάπεν κατάφερε να στρίψει ελαφρά πρώτος από τον Πιάστρι, ξεκινώντας από την pole position, αποφεύγοντας και μια μεταξύ τους επαφή. Ο Πιάστρι είχε την εσωτερική, τα αυτοκίνητα ήταν πλάι πλάι και ο Φερστάπεν βγήκε εκτός πίστας. Αυτό το περιστατικό εξετάστηκε από τους αγωνοδίκες, οι οποίοι αποφάσισαν να τον τιμωρήσουν με 5 δευτ. ποινής.

 

Λίγο πιο πίσω η επαφή Γκασλί που ήταν 9ος με την Alpine και Τσουνόντα που ήταν 8ος με τη Red Bull, οδήγησε στην έλευση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα και στην εγκατάλειψη των δύο οδηγών. Ηταν μια κακή στιγμή για τον οδηγό της Red Bull που ήλπιζε σε ένα καλό αποτέλεσμα στη Σαουδική Αραβία.

 

Στον 4ο γύρο ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι, με τον Φερστάπεν να ηγείται και να θέλει όχι μόνο να κρατηθεί μπροστά, αλλά και να αποκτήσει μια διαφορά πάνω από 5 δευτ. από τον δεύτερο οδηγό, ώστε να στεφθεί νικητής. Θα εξέτιε την ποινή του στην πρώτη αλλαγή ελαστικών και θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι θα συμβεί.

Στον 11ο από τους 50 γύρους ο Φερστάπεν ήταν σε διαφορά 1 δευτ. από τον Πιάστρι, με τρίτο τον Ράσελ και τη Mercedes, 4ο τον Λεκλέρ με τη Ferrari και ακολούθησαν Αντονέλι με Mercedes, Χάμιλτον με Ferrari και Νόρις με McLaren, ο οποίος ενώ ήταν στη 10ή θέση στην εκκίνηση, επωφελήθηκε από την εγκατάλειψη Τσουνόντα – Γκασλί και ανέβηκε 7ος.

Ενώ η μάχη Φερστάπεν και Πιάστρι είχε φουντώσει, η μόνη μάχη που φαινόταν πιο πίσω ήταν το Νόρις με τον Χάμιλτον. Ο πρώτος πέρασε τον δεύτερο, αλλά ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής χρησιμοποιώντας DRS ξαναπέρασε στην 6η θέση.

Οι δύο οδηγοί φαινόταν ότι θα συνεχίσουν τη μάχη.

Η διαχείριση των ελαστικών ήταν το ζητούμενο και πότε θα άλλαζαν γόμα, μήπως και σε αυτή τη διαδικασία είχαμε ανακατατάξεις.

Τελικά ο Νόρις πέρασε τον Χάμιλτον στον 15ο γύρο και κρατήθηκε στην 6η θέση, αλλά ήταν κιόλας 14,5 δευτ. πίσω από τον πρωτοπόρο Φερστάπεν. Ωστόσο, ο Βρετανός έψαχνε κι άλλη λεία και αυτός ήταν ο Αντονέλι, τον οποίο πέρασε στον 19ο γύρο και ήθελε να αναρριχηθεί ψηλότερα, όντας 5 δευτ. πίσω από τον Λεκλέρ.

Στον 21ο γύρο ο Πιάστρι άλλαξε ελαστικά και ήταν κάπως αργή η διαδικασία, ενώ ο Φερστάπεν έμεινε στην πίστα να κάνει ακόμα πιο γρήγορο χρόνο, πριν μπει και αυτός να αλλάξει ελαστικά δύο γύρους αργότερα. Όταν μπήκε εξέτισε και την ποινή των 5 δευτ., με αποτέλεσμα όταν επέστρεψε στην πίστα να βρεθεί πίσω από τον Πιάστρι αλλά και από τον Χάμιλτον! Αυτό ήταν κάτι που κόστισε σε χρόνο για τον Ολλανδό, προκειμένου να πλησιάσει τον Πιάστρι και το πεδίο έμεινε ανοικτό μόνον όταν μπήκε στα πιτς ο Χάμιλτον.

Εν των μεταξύ, ο Λεκλέρ που ήταν προσωρινά επικεφαλής και ο δεύτερος Νόρις, δεν είχαν κάνει αλλαγή ελαστικών, ξεκινώντας με πιο σκληρή γόμα που βγάζει περισσότερους γύρους.

Στον 34ο γύρο ο Πιάστρι ήταν μόλις 2,3 δευτ. πίσω από τον Νόρις, που του είπαν από τα πιτς να μείνει κι άλλο στην πίστα, κάτι που θα δυσκόλευε τον Πιάστρι που είχε «βρώμικο» αέρα πίσω.

Όταν ο Νόρις μπήκε στα πιτς η τάξη αποκαταστάθηκε. Ο Πιάστρι πρώτος με 4,5 δευτ. διαφορά από τον Φερστάπεν, τρίτος ο Ράσελ στα 6 δευτ. και τέταρτος ο Λεκλέρ που πίεζε τον Ράσελ. Ηθελε η Ferrari να πάρει το πρώτο της βάθρο σε Grand Prix, διότι είχαμε τη νίκη του Χάμιλτον στην Κίνα, στον αγώνα Sprint με τους μισούς γύρους.

Ο Λεκλέρ πέρασε τον Ράσελ, όπως και ο Νόρις που ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα και άρχισε να πιέζει να πλησιάσει τον Λεκλέρ μήπως και ανέβει στο βάθρο κι ενώ απέμεναν 5 γύροι για την καρό σημαία.

Τελικά δεν άλλαξε κάτι και η σειρά κατάταξης παρέμεινε ίδια.

Τη βαθμολογούμενη δεκάδα του αγώνα έκλεισαν οι: Ράσελ, Αντονέλι, Χάμιλτον, Σάινθ (Williams), Αλμπον (Williams), Χάτζαρ (Racing Bulls).

Βαθμολογία οδηγών: Πιάστρι 99, Νόρις 89, Φερστάπεν 87, Ράσελ 73, Λεκλέρ 47.


Πηγή: www.newsit.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.