rendering 2026 mazda mx 5 miata is the sexiest mainstream roadster weve ever seen 1.jpg

Έχοντας συμπληρώσει 35 χρόνια στην πιάτσα, το Mazda MX-5 ήταν πάντα πιο αδύναμο από αυτό που μπορούσε να σηκώσει το πλαίσιό του. Κάτι που έδωσε ψωμί σε χιλιάδες βελτιωτές ανά τον πλανήτη.

Πρόσφατα, το ιαπωνικό ρόουντστερ έφτασε τους 200 ίππους, με την έκδοση «Spirit Racing Roadster 12R». Δυστυχώς όμως, το ισχυρότερο εργοστασιακό Mazda MX-5 όλων των εποχών είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην Ιαπωνία.

Οι πρώτες δύο γενιές ήταν διαθέσιμες με σύνολα 1,6 και 1,8 lt. Η 3η με 1,8 και 2,0 lt και η σημερινή με 1,5 και 2,0 lt. Αλλά αυτό πρόκειται να αλλάξει.

Σε πείσμα των καιρών, το MX-5 θα παραμείνει ατμοσφαιρικό, αμιγώς θερμικό και μάλιστα με αυξημένο κυβισμό. Και βέβαια, με χειροκίνητο σασμάν!

Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Mazda, Ryuichi Umeshita, αποκάλυψε ότι το επόμενο Miata θα διατηρήσει τον ατμοσφαιρικό του χαρακτήρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θα τρελάνει κόσμο αν είναι έτσι το Mazda MX-5 5ης γενιάς

Μάλιστα, δήλωσε ότι θα αποκτήσει τον 4κύλινδρο Skyactiv-Z των 2,5 lt. Ένα μοτέρ που οι Ιάπωνες θεωρούν ότι αποτελεί τον τελειότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Με τον Umeshita να περιορίζεται στο ότι «τόσο η ισχύς, όσο και η κατανάλωση θα είναι πολύ καλές».

Mazda MX-5

Το μεγαλύτερο μοτέρ δεν πρόκειται να αυξήσει το βάρος. Ο γενικός διευθυντής του τμήματος σχεδίασης Masashi Nakayama δήλωσε πρόσφατα ότι υπάρχει η πρόθεση το επόμενο MX-5 να είναι ακόμα πιο ελαφρύ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda MX-5 με εμφάνιση AC Cobra πωλείται στην Ελλάδα

Θυμίζουμε ότι ενώ κάθε γενιά Miata ήταν βαρύτερη από την προηγούμενη, στην 4η γενιά αυτό αντιστράφηκε. Και τώρα σκοπεύουν να διατηρήσουν το απόβαρο κάτω από τα 1.000 kg.

H ελαφρύτερη εκδοχή του τρέχοντος Miata ζυγίζει 990 kg. Πρόκειται για την έκδοση περιορισμένης παραγωγής 990S, διαθέσιμη μόνο στην Ιαπωνία. Ωστόσο, προσφέρεται αποκλειστικά με το μικρότερο μοτέρ των 1,5 lt.

Mazda MX-5

Εάν είσαι ψηλός και ελπίζεις σε μια πιο ευρύχωρη καμπίνα, είναι απίθανο να συμβεί με την επόμενη γενιά. Ο Nakayama δήλωσε ότι το Miata θα παραμείνει ένα μικρό αυτοκίνητο, με μήκος λιγότερο από τα τέσσερα μέτρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όταν το Mazda MX-5 νυμφεύεται μια Honda CBR1000RR, το αποτέλεσμα σοκάρει

Από τη στιγμή που ο Skyactiv-Z έχει σχεδιαστεί ώστε να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων Euro 7, θεωρούμε ότι το 2,5λιτρο Miata θα πωλείται κανονικά στην Ευρώπη.

Θυμίζουμε ότι εδώ και περίπου ένα χρόνο, το δίλιτρο μοτέρ δεν είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές, εξαιτίας των κανονισμών εκπομπών ρύπων.

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.