vw id suv render 2023 web.jpg

Θα ονομάζεται ID.2X, θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι του Μονάχου τον Σεπτέμβριο κι αναμένεται να καταφτάσει στις αγορές το 2026. Θα αποτελέσει το ηλεκτρικό αντίστοιχο του Volkswagen T-Cross και θα πλαισιώσει το ID.2, που σε αναλογία θα ισοδυναμεί με ηλεκτρικό Polo.

Το εξηλεκτρισμένο Volkswagen T-Cross θα βασίζεται στην ίδια συντομευμένη εκδοχή της πλατφόρμας MEB που θα χρησιμοποιήσει και το ID.2. Το crossover πρόκειται να προσφέρεται αποκλειστικά με έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, αποδίδοντας έως 226 ίππους. Κάτι που θα το καθιστά ισχυρότερο -και μάλιστα με μεγάλη διαφορά- από κάθε θερμικό Volkswagen T-Cross έχει παραχθεί έως σήμερα.

Καλοφτιαγμένο, ευρύχωρο και πολύ δυνατό. Το EV Volkswagen T-Cross θα ολοκληρώσει την ηλεκτρική αντεπίθεση των Γερμανών

Αναμένεται να προσφέρεται με δύο μπαταρίες, χωρητικότητας 38 kWh και 56 kWh. Η μεγάλη θα του χαρίζει αυτονομία της τάξεως των 450 km και θα μπορεί να φορτίσει με ρυθμό έως 125 kW. Με το 10-80% να κρατάει μόλις 20 λεπτά. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Škoda RS θα είναι ένα φθηνότερο VW ID.2 GTI

Θα έχει μήκος περίπου 4,1 m, μεταξόνιο 2.600 mm και θα προσφέρει περισσότερα από τα 490 lt του χώρου αποσκευών του ID.2. Θα υπάρχει κι αποθηκευτικός χώρος 50 lt -με ξεχωριστό κλείδωμα- κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για την αποθήκευση καλωδίων φόρτισης και τιμαλφών. 

Volkswagen T-Cross

Στο εσωτερικό, αναμένεται να είναι πανομοιότυπο με το ID.2, με οθόνη infotainment 12,9 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,9 ιντσών. Αλλά και φυσικούς διακόπτες για τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και του κλιματισμού. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το ηλεκτρικό Volkswagen ID.1 των €20.000 θα είναι έτσι!

Η ανάπτυξη της γκάμας των νέων προσιτών ηλεκτρικών του Ομίλου VW είναι υψίστης σημασίας για τη σταθεροποίησή του μετά από μια ταραχώδη περίοδο. Κατά την οποία τα κέρδη κι ο όγκος παραγωγής έχουν συρρικνωθεί σημαντικά, με συνέπεια κλείσιμο εργοστασίων και περικοπές θέσεων εργασίας σε όλη την Ευρώπη. Το ID.2X θα αποτελέσει το 4ο και τελευταίο μοντέλο που θα στοχεύει στα χαμηλά βαλάντια. Μαζί με το ID.2, το CUPRA Raval και το Škoda Epiq. Όλα θα κατασκευάζονται σε ένα νέο εργοστάσιο κοντά στη Βαρκελώνη.

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.