Εχοντας παρουσιάσει, προ ημερών, το νέο υβριδικό Toyota Hilux Hybrid 48V, σήμερα αναφέρομαι στο πιο εντυπωσιακό, από πλευράς εμφάνισης, Hilux GR Sport II, το οποίο βασίζεται στην υβριδική έκδοση.
Η Toyota, αξιοποιώντας την εμπειρία της από την TOYOTA GAZOO Racing, με τις νίκες στο εξαντλητικό Ράλι Ντακάρ και τους τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid, βοηθά στη δημιουργία ολοένα και καλύτερων αυτοκινήτων για το δρόμο.
Οι ικανότητες ρυμούλκησης (3.500 κιλά) και ωφέλιμου φορτίου (1.000 κιλά) παραμένουν όπως και στο υβριδικό μοντέλο και είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία τους.
Αυτή είναι η δεύτερη έκδοση μοντέλου GR Sport που προσφέρεται στη γκάμα Hilux και βασίζεται στον προκάτοχό του τόσο στον σχεδιασμό όσο και στη μηχανική πλαισίου. Οι σημαντικές αλλαγές περιλαμβάνουν φαρδύτερα εμπρός και πίσω μετατρόχια (κατά 13,5 και κατά 15,5 εκ., αντίστοιχα), αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 32,3 εκ. και αύξηση της γωνίας προσέγγισης από 29 σε 30 μοίρες, ενισχύοντας τις δυνατότητες του οχήματος εκτός δρόμου.
Η Toyota θεωρεί ότι το GR Sport II είναι το καλύτερο οδηγικό Hilux μέχρι σήμερα, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, χάρη στις βελτιώσεις στα χαρακτηριστικά χειρισμού, όπως η μεγαλύτερη σταθερότητα από μειωμένη γωνία κύλισης και η ακριβής απόκριση του τιμονιού.
Η βελτιωμένη ανάρτηση και τα φρένα εξασφαλίζουν σπορ οδήγηση και αποτελεσματική πέδηση, ενώ τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών έχουν μειωθεί.
Ο ισχυρός κινητήρας turbodiesel 2.8lt του Hilux αποδίδει 204 hp/150 kW και 500 Nm ροπής, και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η εμφάνιση του μοντέλου τονίζεται από τα κόκκινα βαμμένα πίσω σπειροειδή ελατήρια και τα αμορτισέρ, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα στιβαρά μαύρα φτερά και τις μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Φέρει μαύρες γρίλιες με μοτίβο G-mesh επάνω και κάτω, με το όνομα TOYOTA να διατυπώνεται σε κλασικό στυλ. Το θέμα των μαύρων λεπτομερειών συνεχίζεται με τα πλαϊνά σκαλοπάτια, τους καθρέφτες, τις χειρολαβές των θυρών, την aero sport μπάρα και τον πίσω προφυλακτήρα. Ένα ασημί μπροστινό κάτω μέρος και το διακριτικό σήμα GR Sport ολοκληρώνουν την εμφάνιση.
Στην καμπίνα κυριαρχεί το μαύρο, μονόχρωμο θέμα, με αντίθεση τις έντονες κόκκινες πινελιές, ενώ ο σπορ χαρακτήρας αντανακλάται στα paddles για χειροκίνητη επιλογή αλλαγής ταχυτήτων και στα πεντάλ αλουμινίου.
Τα σπορ καθίσματα είναι επενδυμένα συνδυάζουν μαύρο συνθετικό σουέντ και διάτρητο δέρμα με ασημί ραφές. Την εικόνα ολοκληρώνουν τα ανθρακονήματα στην επένδυση της πόρτας και στο ταμπλό, το οποίο διαθέτει επίσης λεπτομέρειες GR στην οθόνη πληροφοριών και τα όργανα.
Το Hilux GR Sport II είναι εξοπλισμένο στάνταρ με το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect +, το οποίο είναι προσβάσιμο μέσω οθόνης αφής 8 ιντσών ή χρησιμοποιώντας μια προηγμένη λειτουργία φωνητικών εντολών. Οι χρήστες μπορούν επίσης να συνδέσουν ασύρματα το smartphone ή το tablet τους στο σύστημα χρησιμοποιώντας Apple CarPlay ή Android Auto.
Θα είναι διαθέσιμο κι αυτό σε αμάξωμα Double Cab, με 4 πόρτες και θα διαθέτει το σύστημα Multi-Terrain Select, με 6 ρυθμίσεις για οδήγηση σε κάθε συνθήκη.
Πηγή: www.newsit.gr
