groupe renault fireman access opening.jpg

Σε μια εντυπωσιακή -και κυριολεκτικά φλογερή- επίδειξη στον Τύπο, η Renault συνεργάστηκε με την Πυροσβεστική Υπηρεσία των Yvelines στη Γαλλία για να αναδείξει τη λειτουργία του Fireman Access, της καινοτομίας της για την ασφάλεια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Πώς το έκαναν; Βάζοντας φωτιά σε ένα Renault Mégane E-Tech –και δείχνοντας πώς μπορεί να σβήσει με ασφάλεια και ταχύτητα. Το Fireman Access πρόκειται για μια λύση που επιτρέπει την άμεση πρόσβαση των πυροσβεστών στην μπαταρία ενός ηλεκτρικού σε περίπτωση φωτιάς. Η τεχνολογία βασίζεται σε δύο διαδοχικές «θύρες»: Μία κάτω από το πίσω κάθισμα που ανοίγει με τη θερμότητα και μία πάνω στην ίδια την μπαταρία, η οποία επιτρέπει την κατευθείαν ψύξη της με πίεση από τη μάνικα.

Ποιος είπε ότι ένα Renault Mégane δεν μπορεί να καεί για καλό σκοπό;

To Groupe Renault διαθέτει το Fireman Access σε όλα τα ηλεκτρικά και plug-in hybrid μοντέλα του (Renault, Dacia, Alpine, Mobilize), ενώ έχει ανοίξει την πατέντα της δωρεάν στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Με μια προϋπόθεση: Οποιαδήποτε βελτίωση γίνει από άλλο κατασκευαστή, να διατίθεται ξανά προς όλους.

Στην πρακτική επίδειξη, ένα Renault Mégane E-Tech «θυσιάστηκε», καθώς επρόκειτο για δοκιμαστικό πρωτότυπο. Το αυτοκίνητο κάηκε επίτηδες για 30 λεπτά, δίνοντας στους πυροσβέστες την ευκαιρία να επέμβουν ακριβώς όπως σε πραγματικό περιστατικό. Εντυπωσιακές ήταν οι στιγμές όπου τα φώτα τρεμόπαιζαν, η κόρνα ηχούσε επί 20 λεπτά, οι αερόσακοι έσκαγαν και το τιμόνι εξερράγη δημιουργώντας ένα μικρό «πυροτέχνημα» από μαγνήσιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Renault, νέα καμπάνια για την οδική ασφάλεια

Fireman Access

Παρά τα 30 λεπτά φωτιάς, δεν παρατηρήθηκε θερμική αστοχία στην μπαταρία, αποδεικνύοντας την ασφάλεια και την αντοχή του αυτοκινήτου. Με το Fireman Access, οι πυροσβέστες χρειάστηκαν μόλις έξι λεπτά για να κατασβέσουν πλήρως το αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας μόνο 1.531 λίτρα νερού -ποσότητα ελάχιστη σε σύγκριση με τους 40.000 λίτρα που μπορεί να χρειαστεί μια συμβατική κατάσβεση ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Η Renault δείχνει ξεκάθαρα ότι το Fireman Access δεν είναι εργαλείο μάρκετινγκ, αλλά συστατικό ασφάλειας. Οι πυροσβέστες, από την πλευρά τους, ήταν κρυστάλλινοι στην αξιολόγησή τους: Θα ήθελαν να δουν αυτή την τεχνολογία να καθίσταται υποχρεωτική.

Πηγή Automobile-Propre

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.