Η Ford προχώρησε σε μια συγκρατημένη αλλά ουσιαστική ανανέωση της ηλεκτρικής Mustang Mach-E δίνοντας έμφαση σε εργονομικές και αισθητικές διαφοροποιήσεις που αναδείχθηκαν μέσα από τα σχόλια των ίδιων των οδηγών της.
Έτσι οι αλλαγές στα πλαίσια του facelift εστιάζουν στην καθημερινή εμπειρία χρήσης και στις δυνατότητες εξατομίκευσης, ενώ το τεχνολογικό υπόβαθρο δεν άλλαξε ουσιαστικά.
Σχεδιαστικά, ξεχωρίζουν οι καινούργιοι προφυλακτήρες, τα φώτα ημέρας με την καινούργια φωτεινή υπογραφή και το μαύρο εμπρός splitter. Οι βασικές εκδόσεις διαθέτουν πλέον και τις ζάντες των πιο πλούσιων και ακριβών, ενώ οι μαύρες των 19 ιντσών περιλαμβάνονται στη λίστα των εξτρά.
Ταυτόχρονα η παλέτα των χρωμάτων του αμαξώματος εμπλουτίζεται με τρεις νέες επιλογές -Velocity Blue, Molten Magenta και Terrain- αυξάνονατς τις δυνατότητες εξατομίκευσης.

Στο εσωτερικό, η πιο σημαντική αλλαγή είναι η επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, καθώς πλέον δεν υπάρχει ο περιστροφικός επιλογέας για τη φορά κίνησης. Έχει αντικατασταθεί από έναν μοχλοδιακόπτη στην κολώνα του τιμονιού με αποτέλεσμα να έχει απελευθερωθεί χώρος για φορητές συσκευές και μικρο-αντικείμενα.
Επίσης έχει υιοθετηθεί ο νέος μοχλοδιακόπτης Superstalk που ενσωματώνει τόσο τις λειτουργίες των φλας όσο και των καθαριστήρων βελτιώνοντας την εργονομία.

Στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνεται πλέον αντλία θερμότητας, προσθήκη που ενισχύει την ενεργειακή απόδοση σε ψυχρές συνθήκες και βελτιώνει τη συνολική αυτονομία, χωρίς επιπλέον κατανάλωση ενέργειας για τη θέρμανση της καμπίνας.

Τα συστήματα πρόωσης συνεχίζουν ως έχουν. Έτσι οι διαθέσιμες μπαταρίες είναι δύο και έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 73,0 και 91,0 kWh, ενώ υπάρχουν πισωκίνητες διαμορφώσεις με 268 ίππους, καθώς και τετρακίνητες με 272, 294 και 351 ίππους στην κορυφαία GT.
Μέχρι στιγμής η Ford Mustang Mach-E, που παρουσιάστηκε το 2021, έχει ξεπεράσει στην Ευρώπη τις 90.000 πωλήσεις.

Πηγή: www.cnn.gr
