ferrari 348 2.png

Το Facebook είναι γεμάτο από συναρπαστικές ιστορίες που μοιράζονται μέλη εξειδικευμένων ομάδων. Στην κοινότητα «Ferrari 348 Club», ένα νέο μέλος ονόματι Paul Blackmore δημοσίευσε φωτογραφίες μιας Ferrari σε θλιβερή κατάσταση -πριν καν οδηγηθεί.

Σύμφωνα με τον Blackmore, παθιασμένο φίλο του Maranello και πρώην εργαζόμενο σε αντιπροσωπεία Ferrari, κατά την παράδοσή του, το αυτοκίνητο έπεσε από την πλατφόρμα και προσγειώθηκε με την οροφή. Η ζημιά ήταν τόσο συντριπτική που το αυτοκίνητο μοιάζει από κάποιες γωνίες σαν να είναι κάμπριο. Ακόμα πιο εντυπωσιακό: Αυτή η Ferrari 348 TS επισκευάστηκε.

Η Ferrari 348 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1989, αντικαθιστώντας την 328 στην γκάμα του Maranello

H 348 TS μπήκε σε διαδικασία επισκευής, αλλά ο Paul Blackmore δεν δίνει την πληροφορία αν στη συνέχεια πουλήθηκε. Πάλι καλά πάντως που δεν πήγε για σκραπ.

Ο Blackmore δεν δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για την εξέλιξη της ιστορίας ή το αν το αυτοκίνητο πουλήθηκε αφού επισκευάστηκε. Μάλιστα, ένας σχολιαστής αστειευόμενος έγραψε: «Είχα αγοράσει δύο Ferrari 348 την ίδια εποχή, στα ’90s. Η μία είχε συνεχώς προβλήματα. Ίσως ήταν αυτή». Και πράγματι, κοιτώντας τις φωτογραφίες, είναι δύσκολο να φανταστεί κάποιος πώς θα ένιωσε ο πελάτης που την παρέλαβε.

Παρότι οι φαν της Ferrari έχουν ιδιαίτερη αδυναμία στην F355, η 348 αποτέλεσε, κατά το λανσάρισμά της το 1989, ένα μεταβατικό μοντέλο στην ιστορία του cavallino rampante. Ήταν το τελευταίο μοντέλο V8 της φίρμας του Maranello που σχεδιάστηκε υπό την επίβλεψη του Enzo Ferrari πριν τον θάνατό του το 1988. Αλλά και το πρώτο που υιοθέτησε διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα V8 με εγκάρσια το κιβώτιο ταχυτήτων.

Ferrari 348

Κατά τα λοιπά -για να μαθαίνουμε και κάτι, η Ferrari 348 κατασκευάστηκε σε 8.844 κομμάτια μεταξύ των ετών 1989 και 1995, άθροισμα της έκδοσης TB (Berlinetta για την κουπέ), της TS (Spider για την ανοιχτή, παρόλο που η οροφή της ήταν τάργκα), των κατοπινών GTB/GTS και μιας πραγματικής Spider.

Η ονομασία 348 αναφέρεται στον κυβισμό του κινητήρα και στον αριθμό των κυλίνδρων: 3,4 lt και οκτώ κύλινδροι. Όσο για το «T» αναφέρεται στο εγκάρσια τοποθετημένο σασμάν, που προείπαμε, στο πίσω μέρος του κινητήρα.

Ferrari 348
Το 1993, οι 348 μετονομάσθηκαν από TB και TS σε GTB και GTS αντίστοιχα, ενώ λανσαρίστηκε και μια έκδοση Spider (1.146 αυτοκίνητα) με πτυσσόμενη υφασμάτινη οροφή. Οι GTB και GTS, τους τελευταίους μήνες της παραγωγής τους, επωφελήθηκαν από αυξημένη ισχύ (από 300 στους 320 PS), καθώς και από μικρές αισθητικές αλλαγές, όπως τα πλαϊνά μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος αντί για του μαύρου ματ των TB/TS.

Η 348 που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1989 αντικατέστησε τη Ferrari 328 στην γκάμα της φίρμας. Το σχέδιο ήταν παραδοσιακά του Pininfarina, με την 348 να αναφέρεται και ως «μικρή Testarossa», καθώς κληρονόμησε τις πλαϊνές γρίλιες της μεγάλης αδερφής της, όπως και τις πίσω γρίλιες και τις αιχμηρές γραμμές.

Μηχανολογικά, η κύρια εξέλιξη έγκειτo στη διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα, όπως στη 288GTO και στην F40 πριν από αυτήν. Κινητήρας που σχεδιάστηκε από τον μηχανολόγο Nicola Materazzi, πατέρα της Ferrari 288GTO και της Ferrari F40.

Ferrari 348
Η έκδοση GT Competizione ήταν μια πολύ περιορισμένη σειρά προερχόμενη από την GTB (56 αυτοκίνητα) με χρήση και συνθετικών υλικών, προκειμένου να εξοικονομηθούν 200 κιλά για αγωνιστική ομολογκασιόν.

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News



Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.