Το Xiaomi SU7 Ultra βρίσκεται συνεχώς στην επικαιρότητα των τελευταίων ημερών. Αρχικά με τη χτεσινή ανακοίνωση για την επίτευξη ενός ταχύτατου γυρολογίου στην πιο διάσημη πίστα του πλανήτη, την Πράσινη Κόλαση.
Λίγες ώρες αργότερα, ήρθε η ώρα της επίσημης παρουσίασης. Με περισσότερους από 1.500 ίππους και τιμή μόλις πάνω από €100.000 στην Κίνα, το Xiaomi SU7 Ultra σκοπεύει να προσφέρει πάρα πολλά σε μια τιμή που θεωρείται ευκαιρία. Οι προδιαγραφές του σοκάρουν και το κοινό ανταποκρίθηκε με ενθουσιασμό, καταγράφοντας 3.860 ηλεκτρονικές παραγγελίες στα πρώτα 10′ διάθεσής του.
Αν υπήρχε κατάταξη ίππων ανά ευρώ, το Xiaomi SU7 Ultra θα κατείχε με διαφορά την πρώτη θέση
Όπως και το Model S Plaid, η κινεζική μπερλίνα φοράει τρεις ηλεκτροκινητήρες. Δύο V8S στο πίσω μέρος, έκαστος με απόδοση 578 ίππους και στροφάρισμα στις 27.200 rmp. Κι έναν V6S των 392 ίππων μπροστά. Με την κωδική ονομασία να αντιστοιχεί στην ισχύ που θα απέδιδε ένα θερμικό μοτέρ V6 και V8 διάταξης. Με συνολική ισχύ 1.548 ίππων, το Xiaomi αποδίδει 500+ ίππους περισσότερους από το Tesla, 400+ σε σχέση με την Porsche και σχεδόν 300 πάνω από το Lucid.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θερμικός τσαμπουκάς 1.000 ίππων στο Lucid Air Sapphire
Οι επίσημες επιδόσεις που ανακοινώνουν οι Κινέζοι είναι 1,98” για το 0-100 km/h και μάλιστα από πλήρη στάση. Όχι όπως το Model S Plaid που ανακοινώνει 2,1” χωρίς να υπολογίζει την αρχική κύλιση. Τα 200 km/h έρχονται σε 5,86”, το 1/4 του μιλίου σε 9,23” κι η επιτάχυνση σταματά στα 350 km/h. Με τέτοιες επιδόσεις, χρειάζεται άριστα φρένα. Τα μπροστινά κάρμπον δισκόφρενα έχουν διάμετρο 430 mm, τη μεγαλύτερη σε αυτοκίνητο παραγωγής. Με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω, η Xiaomi ανακοινώνει ότι το 100-0 πραγματοποιείται σε μόλις 30,8 m!
Τα ηλεκτρικά υποφέρουν στην πίστα, δεν πάει καιρός που ένα Model 3 Performance υπερθέρμανε την μπαταρία του μέσα σε μόλις μισό γύρο. Κάτι που έριξε την ισχύ στο μισό. Το Xiaomi SU7 Ultra δεν έχει τέτοια προβλήματα. Άλλωστε, γύρισε το Nürburgring σε μόλις 6′ 46” 874. Κι αν ο χρόνος δεν αποτελεί ρεκόρ αφού το πρωτότυπο που περιποιήθηκε η Prodrive απέχει κάμποσο από το μοντέλο παραγωγής, η μπαταρία CATL Qilin 2.0 των 93,7 kWh υπόσχεται ότι μπορεί να πραγματοποιήσει δύο συνεχόμενους γύρους στο Nordschleife πριν μειώσει την απόδοσή της.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Xiaomi SU7 Ultra γάζωσε στο Nürburgring με 6′ 46” 874
Δεν γνωρίζουμε την WLTP αυτονομία, αλλά στον γαλαντόμο κινεζικό κύκλο CLTC υπόσχεται 630 km με μία φόρτιση. Εργοστασιακά, το Ultra φοράει αερανάρτηση, αλλά είσαι της πίστας, η Xiaomi προτείνει να πληρώσεις κάτι παραπάνω. Και να αποκτήσεις την coilover ανάρτηση Bilstein Evo T1 με 10 ρυθμίσεις.
Με λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα σε σχέση με το πρωτότυπο του Ring, το μοντέλο παραγωγής αναπτύσσει downforce έως 285 kg. Με την πίσω αεροτομή να μεταβάλλει ηλεκτρικά την κλίση της κατά 16 μοίρες. Σε κάθε περίπτωση, η κάρμπον οροφή χαμηλώνει το κέντρο βάρους του μοντέλου, αν και μην περιμένεις ότι ζυγίζει 1.900 kg, όπως το πρωτότυπο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lamborghini Revuelto προκαλεί Model S Plaid, τι το ‘θελε;
Η Xiaomi τεχνηέντως απέφυγε να απαντήσει πόσο ζυγίζει το πανίσχυρο SU7, αλλά οι φήμες κάνουν λόγο για λιγότερα από 2.400 kg. Δηλαδή περίπου 200 kg πάνω από το Model S Plaid κι οριακά βαρύτερο από την Taycan GT Turbo.
Η καμπίνα είναι πλημμυρισμένη στο κάρμπον και την Alcantara, ενώ η εφαρμογή Racetrack Master επιτρέπει τη χρονομέτρηση σε διάσημες πίστες του πλανήτη. Οι πρώτες παραδόσεις έχουν οριστεί για τον Μάρτιο του 2025.
Πηγή: www.drive.gr