test drive seres 5 awd 80 kwh 1.jpg

Μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, η SERES έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά ως ανεξάρτητη φίρμα, αρχής γενομένης με την εισαγωγή του SERES 5. Και εισαγωγέα το Spanos Group ΑΕ, με τον κόσμο και την αγορά να γνωρίζει το όνομα «Σπανός» κατά κύριο λόγο ως τον μεγαλύτερο ντίλερ των BMW/ΜΙΝΙ, αλλά και της JLR.

Η επιλογή του αριθμού «5» για το ηλεκτρικό C/D-SUV της SERES δεν είναι τυχαία. Ο αριθμός είναι στενά συνδεδεμένος με την κινεζική κουλτούρα, καθώς αντιπροσωπεύει τις πέντε ευλογίες για την ασιατική χώρα: Πλούτος, ευτυχία, μακροζωία, τύχη και ευημερία. Και συνδέεται επίσης με μια από τις πέντε ευλογίες, την τύχη. Καθώς στην αρχαία κινεζική κουλτούρα, η τύχη σχετιζόταν με τα πέντε στοιχεία που θεωρούνταν από τους αρχαίους Κινέζους η βάση του κόσμου: Γη, νερό, φωτιά, ξύλο και μέταλλο. 

Το παρουσιαστικό, οι προδιαγραφές και τελικά η ουσία του SERES 5 αποτελούν σαφώς ισχυρές συνιστώσες για μια δυνητικά καλή εμπορική πορεία 

H σχεδίαση της πλευρικής κρυστάλλινης επιφάνειας και της πίσω κολόνας δημιουργούν ένα εντονότερο οπισθοκλινές εφέ, απ’ ό,τι είναι στην πραγματικότητα η κλίση της οροφής.

Θα ξεκινήσουμε τολμώντας να πούμε ότι το SERES 5 αποτελεί μια θρασεία απάντηση στο κατεστημένο. Διότι αυτή η νέα μάρκα μπαίνει στον στίβο που διαγκωνίζονται τα «ιστορικά ευρωπαϊκά premium αυτοκίνητα» με μάλλον ανιστόρητες ή, καλύτερα, θρασείες φιλοδοξίες! Θέλοντας να θέσει εξαρχής τους κανόνες, τουλάχιστον σε επίπεδο ισοδυναμίας, τόσο στο αισθητικό κομμάτι όσο και στην τεχνολογία.

Για να δούμε λοιπόν, γιατί το SERES 5 επιδιώκει με το που πάτησε τους 20άρηδες τροχούς του και στην ελληνική αγορά επιδιώκει να γίνει ο αφέντης, ο shifu στα μανδαρίνικα, της κατηγορίας των ηλεκτρικών C/D-SUV.  Βλέπετε, με την πρώτη ματιά φωνάζει από μακριά πως πρόκειται για ένα premium SUV. Ένα πολικό αντίθετο από την τετράτροχη κινεζιά. Ξεχάστε την κλεψιμέικη εμφάνιση, τα τσαπατσούλικα εσωτερικά φινιρίσματα, τους ξεπερασμένους κινητήρες με τις συνέπειές τους, την τιμή-κανόνι… Ο νιόφερτος αυτοπροσκαλείται να γίνει ομοτράπεζος των Audi Q4 e-tron, BMW iX3 και Mercedes-Benz EQC. Και εμπορικά να τα βάλει με τον βασιλιά στην κατηγορία, το Tesla Model Y.

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το πίσω μέρος θυμίζει Macan ή εκεί στην Porsche ξεπατίκωσαν το SERES 5, μιας και το πρωτότυπό του υφίσταται από το ’18 και το τελικό μοντέλο παραγωγής έκανε ντεμπούτο το 2019; Το χείλος εκφυγής στο τελείωμα της οροφής και ο ψευδό-διαχύτης δίνουν σπορ αύρα και η μπάρα LED που ενώνει τα φανάρια τονίζει το μεγάλο πλάτος του αυτοκινήτου. 

To SERES 5 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο το 2018 στη Silicon Valley, την έδρα του κέντρου Έρευνας και Εξέλιξης της εταιρείας SERES. Και αισθητικά συντίθεται από κομψές και ρευστές γραμμές που, σύμφωνα με την κινεζική εταιρεία, είναι εμπνευσμένες από τη Φύση. Ξεχωρίζει δε ιδιαίτερα από την ελαφρά οπισθοκλινή οροφή που τονίζεται από τη σχεδίαση των πίσω πλαϊνών παραθύρων και της πίσω κολόνας.

Παρά τις παραπλήσιες διαστάσεις με το Model Y, (4,71 x 1,93 x 1,62 m) και τη μουσούδα που θυμίζει αυτή του αμερικανικού SUV, αυτά δεν συνιστούν πειρατεία. Το SERES 5 παραγωγής αποκαλύφθηκε το 2019 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, σχεδόν δύο χρόνια πριν από την παρουσίαση του νυν τεξανικού (και πρώην καλιφορνέζικου) SUV.

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Ο ανοιχτός δρόμος είναι το πλεονεκτικό πεδίο δράσης του SERES 5. Ο θόρυβος κύλισης πνίγεται από την επένδυση των θόλων με παχύ μονωτικό υλικό, αλλά τα διπλά τζάμια δεν καταφέρνουν να κρατήσουν έξω από την καμπίνα τον αεροδυναμικό θόρυβο σε υψηλή ταχύτητα.

Με γεμάτη, προγναθική μάσκα, μονοδιάστατη γρίλια, χωνευτές χειρολαβές στις πόρτες, τονισμένους ώμους και κεκλιμένη οροφή που δίνει κορμοστασιά κουπέ SUV, η σύνθεση είναι καθ’ όλα αρμονική. Και δένει απόλυτα με την κοψιά στο πίσω μέρος με φώτα LED, φωτεινή λωρίδα που τα ενώνει και τον λογότυπο «SERES» με οπίσθιο φωτισμό. Το δίχως άλλο, το SERES 5 διαθέτει έντονη προσωπικότητα. Και πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή, Cx 0,28.

Ναι, θυμίζει κάπου εδώ, κάπου εκεί ευρωπαϊκά μοντέλα. Ακόμα και η ουρά μπορεί να πει κάποιος πως είναι εμπνευσμένη από την Porsche Macan… Αλλά για κάθε μοντέλο που λανσάρεται, αυτό δεν μας επισημαίνετε στο Facebook; Υπάρχει άραγε σήμερα, κάποιο μοντέλο που να μην μοιάζει κάπου με κάποιο άλλο; Ο αναμάρτητος υμών κατασκευαστής (και ημών κριτής του πληκτρολογίου) πρώτος τον λίθον βαλέτω…

Μπαίνοντας στην καμπίνα του Seres 5 είναι εκεί όπου πραγματικά καταρρίπτονται οι προκαταλήψεις που σχετίζονται με τα κινεζικά αυτοκίνητα. Με την πρώτη ματιά και στη συνέχεια με μεγαλύτερη ενδελέχεια, ανακαλύπτεις την ιδιαίτερη προσοχή που έχει δοθεί στις λεπτομέρειες, στην ποιότητα κατασκευής και στην επιλογή των υλικών.

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Δέρμα, ξύλινα ντεκόρ, μαλακά και σκληρά πλαστικά είναι δεμένα με μεγάλη φροντίδα μεταξύ τους. Μέχρι και οι σκάφες στις πόρτες είναι ντυμένες με σουέντ. Μην ψάχνετε! Δεν υπάρχει φυσικός διακόπτης πουθενά, εξόν και ψάξεις στις πόρτες ή στο τιμόνι. 

Τα πλαστικά είναι όλα αφρώδη και με ικανή γέμιση, ακόμα και στο κάτω μέρος. Και η παρουσίαση του εσωτερικού εκλεπτυσμένη. Και κατά το τρεντ της εποχής πολυτελές και υψηλής τεχνολογίας χωρίς ούτε έναν φυσικό διακόπτη ή κουμπί, εκτός από το τιμόνι και τα πάνελ των θυρών.

Το SERES 5 εξοπλίζεται με ψηφιακά όργανα με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες και μια τεράστια κεντρική οθόνη αφής (15,6 ιντσών), η οποία παρέχει πρόσβαση στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Huawei HiCar. Η κεντρική οθόνη με τα απλοϊκά γραφικά είναι υψηλής ανάλυσης Full HD με 1.920 x 1.080 pixel και ρυθμό ανανέωσης 60 FPS. Μπορεί δε, να προσαρμοστεί για να κάνει το χειρισμό πιο άνετο και απλό. 

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η μεγάλη οθόνη φιλοξενεί όλες τις ρυθμίσεις, δυναμικές, διασυνδετικές και άνεσης. Τα γραφικά φαίνονται ξεπερασμένα και σε αυτό το άσπρο, εκτυφλωτικό φόντο ακόμη περισσότερο. Η επιλογή φωτισμού «Night» ήταν περισσότερο του γούστου μας.

Αυτό σου επιτρέπει να οργανώνεις τις πληροφορίες των υπηρεσιών και να έχεις πρόσβαση σε λειτουργίες που χρησιμοποιείς συχνά με το πάτημα ενός κουμπιού. Αποτελεσματικός είναι και ο φωνητικός βοηθός όπως και το ασύρματο mirroring, τόσο για Apple CarPlay όσο και Android Auto. 

Βάρδα μην βγεις από το mirroring για να ψάξεις κάτι άλλο στην οθόνη, διότι δεν το ξαναβρίσκεις με τίποτα… Το SERES 5 φυσικά και διαθέτει head-up display. Που default σου εμφανίζεται στη μέση του παρμπρίζ, δεν ρυθμίζεται αρκετά χαμηλά σε ύψος και δεν κρατάει τη ρύθμιση άμα βγεις και ξαναμπείς στο αυτοκίνητο!

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Εξελιγμένο σε συνεργασία με τον κινεζικό κολοσσό της τεχνολογίας Huawei, το SUV από τη Santa Clara, πόλη στη μέση της Silicon Valley, δεν αποτελεί μόνο κινούμενο διασυνδεδεμένο μηχάνημα. Διαθέτει και τον απόλυτο εξοπλισμό άνεσης: Ηλεκτρική πόρτα πορτμπαγκάζ, πανοραμική γυάλινη οροφή 85” με θερμομονωτικά και φωτοανακλαστικά χαρακτηριστικά, ηλεκτρικά ελεγχόμενα (12 ρυθμίσεις), αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα ντυμένα με δέρμα Nappa (γκρι ή μπεζ), ηχοσύστημα με έντεκα ηχεία, πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί… 

Φυσικά και υπάρχει δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης. Με δύο θέσεις μάλιστα και ισχύ 40 W. Και εμπρός δύο θύρες, μια USB (5 W) και μια USB C (66 W) και πίσω άλλες δύο, μια USB (22,5 W) και μια USB C (66 W)… Και για την ασφάλεια φροντίζουν όχι λιγότερα από 18 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Δύο κλιματιζόμενες θέσεις για ασύρματη φόρτιση smartphone. H τοποθέτηση του λεβιέ του σασμάν στην πλευστή κεντρική κονσόλα αφήνει χώρο μόνο για δύο ποτηροθήκες. Ο ελεύθερος χώρος από κάτω δεν είναι προσβάσιμος με ασφάλεια όταν οδηγείς. 

Το SERES 5 υπερθεματίζει και στη χωροταξία της καμπίνας με γενναιόδωρο χώρο για τους επιβάτες. Και λιγότερο για τις θήκες για τα μικροπράγματά τους. Σαφώς όχι όμως για τις αποσκευές τους. Το μικρό πορτμπαγκάζ των 367 lt περιορίζει στο μέτρο που του αναλογεί την ταξιδιωτική ικανότητα και επάρκεια του αυτοκινήτου. Να σημειώσουμε βέβαια κι άλλα 67 lt στο frunk.

Για τον ανεπαρκή χώρο αποσκευών οι μπαταρίες παραδέχονται την ενοχή τους. Με τον περιορισμένο αυτόν χώρο να σημαδεύει επίσης την παρουσία ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένου στον πίσω άξονα. Όπως στο αυτοκίνητο που δοκιμάζουμε και μπορεί να βασίζεται στην τετρακίνηση που προσφέρει αυτή η διάταξη.

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Στη φωτογραφία το πορτμπαγκάζ φαίνεται μεγάλο, αλλά στην πραγματικότητα είναι επιπέδου μικρού B-SUV. Ψηλό κατώφλι, βασική πολυχρηστικότητα/λειτουργικότητα με το διαιρούμενο κάθισμα 60:40, πάτωμα με σκαλοπάτι -χαμηλό είναι η αλήθεια- στην αναδίπλωση. 

Μιλώντας με αριθμούς, το «μεγάλο», τετρακίνητο SERES 5 (υπάρχει και με ένα ηλεκτρομοτέρ και 300 άλογα) αποδίδει 585 άλογα. Και παρά τρίχα τετραψήφια ροπή -940 Nm. Νούμερα που αναλαμβάνει να διαχειριστεί μια θεωρητικά, σφόδρα υποσχόμενη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, επικουρούμενη από την αβανταδόρικη κατανομή της μάζας στους δύο άξονες, 50:50.

Πίσω από το τιμόνι, το πρώτο πράγμα που αναδεικνύεται στο SERES 5 είναι η άνεση. Εις βάρος των δύο άλλων παραμέτρων, της ευελιξίας (πολύ φαρδύ) και του σπορ χαρακτήρα. Καθοριστικά σε αυτή την αίσθηση είναι και τα γενναιόδωρα καθίσματα με τη μέτρια πλευρική στήριξη και η πολύ καλή μόνωση της καμπίνας, επικουρούμενη από διπλό κρύσταλλο στο παρμπρίζ και στα πλευρικά παράθυρα.

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η θέση οδήγησης είναι άνετη και ο εντοπισμός της ιδανικής για τον καθένα εύκολος χάρη στις 12 ηλεκτρικές ρυθμίσεις του καθίσματος. Θα θέλαμε πιο ψηλά πλευρικά μαξιλάρια στο έδρανο και πιο βαθιά αυτιά στην πλάτη για καλύτερη πλευρική στήριξη.

Το αυτοκίνητο διαθέτει αρκετά προγράμματα οδήγησης και ένα προσαρμοζόμενο κατά βούληση, ρυθμίσεις καθοριστικές για την παροχή ισχύος, το βάρος στο τιμόνι και τη βαθμίδα ανάκτησης ενέργειας: Economy, Comfortable, Sport, Race και Personalize. Έτσι μπορείς να επιλέξεις μεταξύ των τεσσάρων βασικών προγραμμάτων, από το λιγότερο έως το πιο σπορ, με τις διαφορές τους να είναι αισθητές, όπως και οι λειτουργίες τους με προοδευτική μείωση της ανάκτησης έως τον μηδενισμό της στη Race. Σε κάθε περίπτωση πάντως, δεν υφίσταται η δυνατότητα οδήγησης one pedal. Ούτε καν στην Personalize, όπου ρυθμίζεις κατά βούληση την ανάκτηση.

Για να επιλέξεις το ένα ή το άλλο, είναι απαραίτητο να μεταβείς στο μενού στην κεντρική οθόνη, αφού δεν είναι δυνατό να το κάνεις με άλλο τρόπο. Κάτι που συμβαίνει επίσης με τις υπόλοιπες ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, περιλαμβανομένου για παράδειγμα του κλιματισμού -και των περσίδων στους αεραγωγούς! Αν και μπορείς να διαμορφώσεις συντομεύσεις και να τις καρφιτσώσεις στο κάτω μέρος της οθόνης.

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Αλουμινένιο σασί, διπλά ψαλίδια και πολλαπλοί σύνδεσμοι, κατανομή βάρους 50:50, σχετικά σφιχτή ανάρτηση και πάτημα με μεγάλο ίχνος μεταφράζονται σε ένα απολύτως ισορροπημένο δυναμικά σύνολο. Αν καρφώσεις το πόδι στο γκάζι, τα ακαριαία αποδιδόμενα 940 Nm σου δίνουν να καταλάβεις πώς ένιωθαν οι οδηγοί στο Group B. Δεν το προλαβαίνεις!

Πιέζοντας το SERES 5 στη ρύθμιση Sport, αντιλαμβάνεσαι ότι η ανάρτηση που υποστηρίζει το αλουμινένιο πλαίσιο, ειδικά η τραπεζοειδής των πολλαπλών πίσω, κάνει καλή δουλειά. Και με αρκετή συμμετοχή και συνοχή στη δυναμική ισορροπία του αυτοκινήτου. Ναι, έχετε δίκιο! Τα άλογα είναι (πάρα) πολλά στη ρύθμιση Sport, η γραμμική απόδοσή τους απατηλά ασφαλής και το τιμόνι χωρίς πληροφορία. Αυτό το τελευταίο επίσης παίρνει ρύθμιση μέσα από την οθόνη σε τρεις θέσεις (Comfortable, Standard και Sport). Με τη Sport να είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να πάρεις σε ανατροφοδότηση πληροφορίας -με υποχρεωτική προηγουμένως την αναίρεση του Lane Assist.

Το αυτοκίνητο μαζεύει τριψήφια χιλιόμετρα ώσπου να πεις «κύμινο». Και στη συνέχεια χρειάζεται να βάλεις όλη την οδηγική μαεστρία σου για να κρατήσεις τους 2,4 τόνους πάνω στη γραμμή, μεταφέροντας τις μάζες με «άσε» και «πάτα», αποκοιμίζοντας τα δυναμικά βοηθήματα… Με τους αεριζόμενους δίσκους εμπρός πίσω και τα λάστιχα να καταθέτουν όλη την ικμάδα τους και τηρουμένων των αναλογιών να κάνουν καλή δουλειά -όχι και η αίσθηση του πεντάλ του φρένου με το θολό σημείο μεταξύ ανακτητικού φρεναρίσματος και πέδησης τριβής. 

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Η χρήση του SERES 5 ως grand tourer αναδεικνύει τα εξαιρετικά εγγενή συστατικά του για τέτοια χρήση. Το μεγάλο βάρος, το τσιγγούνικο σε πληροφορία τιμόνι και το ασυνεπές σε αίσθηση πεντάλ του φρένου δεν υποστηρίζουν με επάρκεια τη σπορ χρήση.

Άσε καλύτερα… Το SERES 5 είναι προτιμότερο να του συμπεριφέρεσαι ως grand tourer -που αυτό είναι στην πραγματικότητα. Ρυθμίζοντάς το μέσα κι έξω από την πόλη στο Comfortable. Ειδικά στον ανοιχτό δρόμο, το αυτοκίνητο βρίσκεται στο στοιχείο του. Με άνετη κύλιση, ενδοτική ανάρτηση και καθόλου πλεύση στις κυματοειδείς ανωμαλίες μεγάλου μήκους. Αν ήταν να του προσάψεις κάτι ανακόλουθο στην επιτέλεση του grand touring, αυτό θα ήταν ο αεροδυναμικός θόρυβος στα 130+, οπότε ο συριγμός από τους καθρέφτες αρχίζει να γίνεται ενοχλητικός. 

Γι’ αυτόν τον μεγάλο τουρισμό, αναλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου συνολικής χωρητικότητας 80 kWh -προσεχώς και ημί-στερεάς κατάστασης με 90 kWh. Που μπορεί να φτάσει από το 30% στο 80% της χωρητικότητάς της σε 25 λεπτά σε τερματικό DC ισχύος 100 kW. Με εναλλασσόμενο ρεύμα σε wallbox και ισχύ 11 kW, θα ανακτήσεις το ίδιο ποσοστό φόρτισης σε 3,6 ώρες.

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το ντιζάιν συγκαταλέγεται στα πολύ δυνατά στοιχεία του SERES 5. To «Σ» στη διάταξη των φώτων φέρνει λίγο σε DS 7. Χαμηλές οι επιδόσεις στην επαναφόρτιση, περισσότερο σε DC, καλύτερα σε AC. 

Κι αν αναρωτιέστε πόσο καίει το SERES 5, κινούμενος ως κανονικός άνθρωπος θα καταναλώνεις κάτι παραπάνω από 21 kWh/100 km. Που σημαίνει αυτονομία 360-370 km. Που με ελάχιστη προσοχή μπορεί να φτάσουν τα 400 km.

Πρέπει να σημειωθεί επίσης, ότι το SERES 5 προσφέρει λειτουργία V2L (vehicle to lead), η οποία καθιστά δυνατή την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας σε πολυάριθμες προσαρτημένες συσκευές. Βολικό σε ελεύθερο κάμπινγκ, καθώς μπορείς να συνδέσεις καφετιέρα, σόμπα, φωτιστικά κ.λπ. Καθώς και μια λειτουργία V2V (vehicle to vehicle) που δίνει τη δυνατότητα φόρτισης άλλου ηλεκτρικού -για βοήθεια μέχρι να φτάσει στον πλησιέστερο σταθμό φόρτισης.

Το παρουσιαστικό, οι προδιαγραφές και τελικά η ουσία του SERES 5 αποτελούν σαφώς ισχυρές συνιστώσες για μια δυνητικά καλή εμπορική πορεία. Το αδιευκρίνιστο κομμάτι του αυτοκινήτου παραμένει εάν και τα πόσον μια νέα φίρμα, χωρίς ιστορία και με κινεζική προέλευση μπορεί να αντιπαρατεθεί με τα βαριά ονόματα της premium αγοράς. Και με το εμπορικό τετελεσμένο που δίνει και την αδράνεια αποδοχής στο Tesla Model Y Performance των €49.990 -νέα τιμή με κρατική επιδότηση

Test drive: SERES 5 AWD 80 kWh, φωτογραφίες DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Η τελική τιμή λιανικής των €58.500 δεν ξεκαθαρίζει την κατάσταση. Απέναντι σε αυτοκίνητα όπως το Audi Q4 e-tron 55 quattro που ξεκινά από τις 58 χιλιάδες, την BMW iX3 με τα μισά άλογα και τιμή από 54 χιλιάδες ευρώ και λιγότερο απέναντι στην ακριβή Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC με τις €71.700.

Σαφώς, η επικοινωνία από τη μια, ο εμπλουτισμός της γκάμας με το δικίνητο 5άρι και αυτό με την μεγαλύτερη μπαταρία ημί-στερεάς κατάστασης, και το μικρότερο SERES 3 θα αμβλύνουν το πρόβλημα. Εικάζουμε δε ότι και ο αντιπρόσωπος με τη μεγάλη εμπειρία στη λιανική premium μοντέλων θα κάνει τα πάντα για να δώσει στο SERES 5 ισχυρό εμπορικό τέμπο. Τηρουμένων πάντα των υφιστάμενων αναλογιών της φίρμας, του αυτοκινήτου και της τιμής του.

SERES 5 AWD 80 kWh

Τι λέει το DRIVE To SERES 5 αποτελεί μια καθ΄ όλα ανταγωνιστική πρόταση στα premium ηλεκτρικά C/D-SUV, με παραπλήσια τιμή, αλλά και όνομα χωρίς ιστορικά διαπιστευτήρια.
Τιμή     Από €58.500 με την επιδότηση
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τεχνολογία ΒEV, δύο σύγχρονα ηλεκτρικά μοτέρ μόνιμου μαγνήτη, μπαταρία ιόντων λιθίου 80 kWh, τετρακίνηση, κιβώτιο μιας σχέσης
Απόδοση  585 PS, 940 Nm
Διαστάσεις 4.710 x 1.930 x 1.620 mm
Χώρος αποσκευών 376-723 lt
Χώρος frunk 67 lt
Βάρος 2.360 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 4,2″ 
Τελική ταχύτητα 200 km/h
Μέση κατανάλωση* 21,2 kWh/100 km
Aυτονομία* 360 km
ΦΟΡΤΙΣΗ
DC 100 kW, 30%-80% 25 λεπτά
AC 11 kW, 30%-100% 3,6 ώρες
*Μετρήσεις DRIVE
Φωτογραφίες Θανάσης Κουτσογιάννης

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News