bmw neue klasse coupe camouflaged front quarter tracking.jpg

Η BMW i8 αποτέλεσε ένα ορόσημο για τη γερμανική εταιρεία. Όχι τόσο αναφορικά με τις πωλήσεις, όσο με την τεχνολογική πρωτοπορία και τον υβριδικό εναγκαλισμό. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι αποτελεί προπάτορα όλων των σημερινών επαναφορτιζόμενων μοντέλων του Μονάχου.

Τώρα, η διάδοχη κατάσταση της BMW i8 φωτογραφήθηκε να υπόκειται σε δοκιμές εξέλιξης στο κέντρο έρευνας κι εξέλιξης της φίρμας στη Βαυαρία. Αν κι έντονα καμουφλαρισμένο, το πρωτότυπο φέρει ξεκάθαρα πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από τα Neue Klasse και Neue Klasse X, όπως η μάσκα σαφώς πιο μαζεμένων διαστάσεων.

Καλά τα 362 PS της γνήσιας i8. Η διάδοχός της θα έχει καμιά 1.000άδα ίππους παραπάνω

Δεδομένης της απουσίας ορατών δισκόφρενων, όσο διακρίνουμε στις φωτογραφίες τουλάχιστον, εικάζουμε ότι χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. Μηχανολογική διαφοροποίηση σε σχέση με τα υπάρχοντα ηλεκτρικά μοντέλα της BMW, όπως την i4, τα οποία έχουν κινητήρες τοποθετημένους κεντρικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η σωστή BMW i8 έχει 16 κυλίνδρους και στροφάρει στις 14.800 rpm

Η BMW επένδυσε πέρσι σχεδόν €15 εκατομμύρια στην Deepdrive, εταιρεία που εξειδικεύεται στα ηλεκτρομοτέρ κι οι εγκαταστάσεις της είναι πολύ κοντά στο τμήμα R&D των Γερμανών. Η Deepdrive ισχυρίζεται ότι οι μονάδες μετάδοσης κίνησης που παράγει — τόσο στους τροχούς, όσο κι οι «συμβατικές» — είναι πιο αποδοτικές. Τόσο από θέμα κατανάλωσης ενέργειας, όσο και κόστους.

BMW i8

Το καμάρι της λέγεται RM2400, εδράζεται στον τροχό κι αποδίδει έως και 250 kW (340 ίππους). Έχοντας διάμετρο μόλις 50 cm και ζυγίζοντας 37 kg. Για κάντε τον πολλαπλασιασμό: 340 ίπποι επί 4 έχουν ως γινόμενο 1.360 ίππους. Ταυτόσημο νούμερο με την ισχύ που λέγεται ότι θα έχει η ηλεκτρική M3. Προφανώς φορώντας τέσσερις RM2400.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η τελευταία BMW i8 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής

Ο Felix Poernbacher της Deepdrive δήλωσε πρόσφατα στο Automotive News ότι η εταιρεία του βρίσκεται σε καλό δρόμο να ξεκινήσει μικρής κλίμακας παραγωγή ηλεκτροκινητήρων διπλού ρότορα το 2026. Με την παραγωγή «μεγάλης κλίμακας» να ακολουθεί το 2028.

BMW i8

Ο Poernbacher πρόσθεσε ότι η Deepdrive αναμένει ότι οι «in-wheel» κινητήρες θα αντιπροσωπεύουν το 5-10% της συνολικής αγοράς κινητήρων έως το 2030. Υπονοώντας ότι θα δώσει προτεραιότητα στην παραγωγή πιο συμβατικών κεντρικών μονάδων μετάδοσης κίνησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Με την BMW i8 στον δρόμο και στις Σέρρες

Αυτό υποδηλώνει ότι το νέο κουπέ μοντέλο, η διάδοχος της BMW i8, θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένα νούμερα. Αναμένεται να αποτελέσει τη ναυαρχίδα των Neue Klasse ηλεκτρικών της φίρμας. Τα δύο πρώτα — μια νέα iX3 κι η ηλεκτρική 3 Series — θα λανσαριστούν μέσα στο επόμενο έτος.

BMW i8

Δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαστε με τη διάδοχη κατάσταση της BMW i8. Η i16 θα διατηρούσε την επαναφορτιζόμενη φύση της i8, αλλά με 600 ίππους και 100 km ηλεκτρικής αυτονομίας. Ας όψεται η πανδημία του COVID19.

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News