4.jpg

Μία Toyota Supra του 1995 με λιγότερα από 10.000 μίλια στο οδόμετρο βγαίνει σε δημοπρασία. Οι προσφορές έχουν ήδη φτάσει τα $150.000 (€137.700), ενώ απομένουν τρεις ημέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Η Toyota Supra αποτελεί έναν θρύλο, χάρη στις συνταρακτικές της επιδόσεις, την προβολή που απέκτησε στις ταινίες Fast & Furious και τη δυνατότητα βελτίωσης ακόμα και σε 4ψήφια νούμερα ισχύος. Τρεις δεκαετίες μετά όμως, όσο πιο κοντά στις εργοστασιακές προδιαγραφές βρίσκεται κι όσο λιγότερα km έχει διανύσει, τόσο μεγαλώνει η αξία της.

Ποιος δεν θα ήθελε ένα τέτοιο κόσμημα στο γκαράζ του; Αλλά να μας κάνει μια χάρη: Να το οδηγεί πού και πού

Κάτι που ισχύει ακριβώς για το ιαπωνικό τάργκα που δημοπρατείται αυτές τις μέρες. Η απίστευτη κατάστασή του και τα ελάχιστα km ήδη ενθουσιάζουν τους πλειοδότες κι αναμένεται να αλλάξει ιδιοκτήτη για πολύ υψηλή τιμή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Toyota Supra από το Fast & Furious δημοπρατήθηκε για $550.000!

Πώς όμως η συγκεκριμένη Toyota Supra έμεινε τόσο αμόλυντη; Στην ουσία, αγοράστηκε εξαρχής για garage queen, αφού ήδη έχει κοσμήσει δύο ιδιωτικές συλλογές. Το εσωτερικό της φαίνεται ολοκαίνουργιο κι απάτητο, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο κι όταν σκύψουμε για να ελέγξουμε το αυτοκίνητο από κάτω.

Toyota Supra

Καθώς για κάποιο διάστημα βρέθηκε παρκαρισμένο σε εξωτερικό χώρο, αλλά και σε γκαράζ που δεν υπήρχε μέριμνα για τη θερμοκρασία και την υγρασία, πολλά εξαρτήματα της ανάρτησης φέρουν επιφανειακές σκουριές. Κάτι που δεν περιμένεις από την υπόλοιπη εξωτερική εικόνα του αυτοκινήτου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda MX-5 μασκαρεύεται με φώτα από Supra και BMW Z4

Κι είναι απορίας άξιον γιατί ο τωρινός ιδιοκτήτης δεν ασχολήθηκε να επιδιορθώσει το ζήτημα, καθώς θα είχε πολλαπλάσιο χρηματικό όφελος στην πώληση. Ακόμα κι έτσι, κι ενώ η δημοπρασία θα παραμείνει ενεργή για τρεις μέρες ακόμα, η μέγιστη προσφορά ανέρχεται ήδη στα $150.000 (€137.700). Θα φτάσει πολύ παραπάνω.

Toyota Supra

Το γεγονός ότι φοράει χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων αντί για αυτόματο, μόνο ανεβάζει το πόσο ποθητό είναι το ιαπωνικό κλασικό. Ώστε ο μέλλων κάτοχος, εφόσον αποφασίσει να το οδηγεί κι όχι να το αντιμετωπίσει ως επένδυση, θα απολαμβάνει περισσότερο τις χάρες του 2JZ-GTE. 

Ο 6κύλινδρος σε σειρά αποδίδει 330 ίππους στις 5.600 rpm και 440 Nm, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,1”. Θυμίζουμε ότι αντίστοιχης κατάστασης Supra πουλιόταν πριν τρία χρόνια προς $300.000 (€275.000).

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News