porsche 993 turbo 1.jpg

Έχουν περάσει 26 χρόνια από τότε που η τελευταία αερόψυκτη Porsche 911 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Ωστόσο, συνεχίζει να αποτελεί ένα ονειρικό απόκτημα με ιδιαίτερη γοητεία, που κάποιοι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πολύ ακριβά για να αποκτήσουν.

Έτσι, όταν η τελευταία αερόψυκτη Porsche 911 Turbo, γενιάς 993, βγήκε προς δημοπρασία, τα κοντέρ έσπασαν κάθε προηγούμενο. Εγκατέλειψε τη γραμμή συναρμολόγησης στις 27 Μαρτίου 1998, μόλις τέσσερις ημέρες πριν από το προγραμματισμένο τέλος της αερόψυκτης παραγωγής. Αν και δεν ήταν το τελευταίο αερόψυκτο πισωμήχανο μοντέλο που κατασκευάστηκε — αυτή η τιμή ανήκει σε μια Carrera 4S, λέγεται ότι ήταν το τελευταίο που έφυγε από το εργοστάσιο.

Γιατί αυτό; Διότι αμέσως μετά τη συναρμολόγηση, η πολυθρύλητη Turbo στάλθηκε στο τμήμα Sonderwunsch της Porsche, όπου υποβλήθηκε σε μια 6μηνη μεταμόρφωση με μια σειρά από custom πινελιές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kalmar 9×9: Ποιος θα δώσει €1,9 εκατ. για μια Porsche 993;

Επιπρόσθετα, φέρει τη σπάνια αναβάθμιση WLS 2, η οποία ανεβάζει την ισχύ του κινητήρα στους 450 ίππους. Το πακέτο της περιλαμβάνει επίσης μια μπάρα θόλων, διαφορετικές απολήξεις της εξάτμισης, ένα επιπλέον ψυγείο λαδιού κι ένα εντυπωσιακό ρεζερβουάρ καυσίμου 92 λίτρων. Καθιστώντας την όχι απλώς ένα υπέροχο συλλεκτικό αντικείμενο, αλλά κι ένα αξιόμαχο σούπερκαρ, ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα.

Porsche 911

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News