fitness 1 2024 06 07t121540.244 1200x630.jpg

Δύο εβδομάδες απομένουν από το πρώτο τριήμερο του καλοκαιριού. Σωστά κατάλαβες, αναφέρομαι σε εκείνο του Αγίου Πνεύματος. Έχεις ήδη προγραμματίσει τα πάντα και το μοναδικό που σε αγχώνει λιγάκι είναι αυτά τα 2-3 παραπανίσια κιλά. Σε αυτό ακριβώς το σημείο έρχεται η αγαπημένη μας Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη με τις κατάλληλες συμβουλές αλλά και τη δίαιτα που θα σε βοηθήσει να φορέσεις το καινούριο σου μαγιό με αυτοπεποίθηση. 

Οι καλοκαιρινές εξορμήσεις αρχίζουν και αυξάνεται η ανάγκη μας να αποτοξινώσουμε το σώμα μας. Ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες για μειώσετε το βάρος σας με ασφάλεια.

Συμπεριλάβετε ωμά λαχανικά σε όλα τα γεύματα σας. Με αυτό τον τρόπο θα προσθέσετε στην διατροφή σας φυτικές ίνες αλλά και θα σας βοηθήσουν στο να ενυδατωθείτε. Ακόμα τα λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά τα οποία είναι απαραίτητα για το σώμα μας. Επιπρόσθετα μπορείτε να παρασκευάσετε χυμούς με αυτά, αλλά προσοχή, δεν θα πρέπει να αποτελούν την μόνη πηγή τροφής μέσα στην ημέρα σας.

Καταναλώστε αγκινάρες: Πέρα από τα ωμά λαχανικά καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε στην διατροφή σας τις αγκινάρες οι οποίες δεν είναι μόνο νόστιμες αλλά περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά. Επίσης ρυθμίζουν τις ζωτικές λειτουργίες του οργανισμού μας.

Καταναλώστε πράσινο τσάι: 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι ημερησίως βοηθούν τον οργανισμό μας να καθαρίσει αλλά και ρυθμίσει το πεπτικό μας σύστημα. Επιπρόσθετα μας προσφέρει ενέργεια και μας βοηθά να κάψουμε μερικές παραπάνω θερμίδες. Μπορείτε να το καταναλώσετε είτε ζεστό είτε κρύο. Τέλος είναι προτιμότερο να μην προσθέτεται ζάχαρη σε αυτό αλλά και να μην τα καταναλώνεται αργά το βράδυ ώστε να μην διαταραχθεί ο ύπνος σας.

Προσθέστε φρέσκα βότανα στα φαγητά σας και πιο συγκεκριμένα κόλιανδρο. Ο κόλιανδρος έχει μια μοναδική αποτοξινωτική δράση. Μπορείτε να προσθέσετε κόλιανδρο στις πατάτες, το ψάρι και τις σαλάτες.

Γνωρίζατε πως μασώντας κάθε μπουκιά φαγητού 10-12 φορές βελτιώνεται την πέψη και σας κάνει να νιώθετε χορτάτοι χωρίς να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες τροφίμων. Για αυτόν το λόγο μην βιάζεστε να καταναλώσετε το φαγητό σας, πάρτε τον χρόνο σας και μασήστε καλά το φαγητό σας.

Η ΔΙΑΙΤΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ:

ΠΡΩΙΝΟ: Γάλα & 4κ.σ. Νιφάδες δημητριακών με σιτάρι και βρόμη ολικής άλεσης & 1κ.σ. βατόμουρα Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 μπανάνα & 3 καρύδια  1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα αρακά & 1 μερίδα τυρί & 4 -6 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: Smoothie με ρόφημα αμυγδάλου, κανέλα, 1κ.σ. ηλιόσπορο, 1κ.σ. μύρτιλα, 2 φέτες ανανά

ΒΡΑΔΥ: 1 μερίδα μανιτάρια ψητά & σαλάτα ρόκα-αγγούρι-άνηθος –καρότο & Κρητική γραβιέρα light

 

ΤΡΙΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό & 2 ρυζογκοφρέτες & 1κ.γ. μέλι & ταχίνι ολικής αλέσεως Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 γιαούρτι & κανέλα & 2 βερίκοκα & 1κ.σ. ηλιόσπορο

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Σολομό ψητό & καστανό ρύζι & σαλάτα με παντζάρια

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 2 μπισκότα digestive χωρίς ζάχαρη &  1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΒΡΑΔΥ: 1 αυγό ποσέ & 2 φέτες αβοκάντο & 1 φέτα ψωμί Ζέας & ντοματίνια

 

ΤΕΤΑΡΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο με 1κ.γλ. μέλι & ταχίνι ολικής αλέσεως & 1 ποτήρι γάλα 1,5 %, Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 3 καρύδια & 1 φέτα πεπόνι

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα μαυρομάτικα φασόλια, τυρί & 5-6 ελιές,

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 χούφτα σταφίδες & 1 γιαούρτι με κανέλα

ΒΡΑΔΥ: Ομελέτα με λαχανικά & σαλάτα ρόκα – μαρούλι – καρότο- μαϊντανός, Κρητική γραβιέρα light

 

ΠΕΜΠΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό γκρέιπφρουτ & 1 μπάρα δημητριακών με σιτάρι και βρόμη ολικής άλεσης, Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 10 ανάλατα αμύγδαλα & 1 ροδάκινο  &  1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα Κοτόπουλο ψητό & πουρές γλυκοπατάτα & ψητά λαχανικά

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι 2% & 2 φέτες ανανά  & κανέλα

ΒΡΑΔΥ: 1 τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως & τυρί & 2 φέτες αβοκάντο & ντοματίνια

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΠΡΩΙΝΟ: Φυσικός χυμός γκρέιπφρουτ & 2 ρυζογκοφρέτες & 1κ.γ. φυστικοβούτυρο, Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: smoothie με ρόφημα αμυγδάλου, κανέλα, μπανάνα & 1 μπισκότο digestive χωρίς ζάχαρη

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Γεμιστές πιπεριές με ρύζι, 3-4 ελιές  & τυρί

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 10 κεράσια & 1 γιαούρτι & κανέλα

ΒΡΑΔΥ: Μανιτάρια & ψητά λαχανικά & ανθότυρο

 

ΣΑΒΒΑΤΟ

ΠΡΩΙΝΟ: Γάλα & 4κ.σ. Νιφάδες δημητριακών με σιτάρι και βρόμη ολικής άλεσης & 1κ.σ. βατόμουρα Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: Smoothie με ρόφημα αμυγδάλου, κανέλα, 1κ.σ. ηλιόσπορο, 1κ.σ. μύρτιλα, 2 φέτες ανανά

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα Συκώτι ψητό & Σαλάτα μαρούλι ρόκα – καρότο- αβοκάντο & μαϊντανό & σπόροι chia

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 2 cream crackers σίκαλης & Κρητική γραβιέρα light &  1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΒΡΑΔΥ: 1 αυγό ποσέ & 2 φέτες αβοκάντο & 1 φέτα ψωμί ζέας & ντοματίνια

 

ΚΥΡΙΑΚΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο με 1κ.γλ. μέλι & ταχίνι ολικής αλέσεως & 1 ποτήρι γάλα 1,5 %, Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 2 φέτες ανανά & 3 καρύδια 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Μπιφτέκια γαλοπούλα, chips γλυκοπατάτας & ψητές πιπεριές

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι & κανέλα & 1κ.σ. ηλιόσπορο & 2 βερίκοκα

ΒΡΑΔΥ: Σαλάτα ρόκα-καρότο-μαϊντανό-ντοματίνια, ανθότυρο, αβοκάντο & 2 παξιμάδια χαρουπιού

 

 

 

 

Πηγή: www.tlife.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News