ferrari logo.jpg

Η πρώτη μέρα του Φλεβάρη επιφύλασσε μία βόμβα, μιας και η Ferrari ανακοίνωσε από το πουθενά μια πολυετή συμφωνία με τον Lewis Hamilton, αρχής γενομένης από το 2025.

Όπως είναι λογικό, αυτή η είδηση έχει πολλαπλά οφέλη, για όλες τις πλευρές. Ο Βρετανός πολυπρωταθλητής θα δει τον τραπεζικό του λογαριασμό να αυξάνεται πλέον των 50 εκατομμυρίων ευρώ ετησιώς, ένω θα πραγματοποιήσει αυτό που για κάποιους αποτελεί όνειρο και για άλλους ευσεβής πόθος. Θα αγωνίζεται με την ομάδα της Scuderia Ferrari. Η υστεροφημία του Hamilton είναι μεγάλη και αδιαμφισβήτητη. Έχει τα περισσότερα πρωταθλήματα μαζί με τον μύθο, τον «τελευταίο βασιλιά» του Maranello, Michael Schumacher, ενώ την ίδια στιγμή μετρά τις περισσότερες νίκες, τις περισσότερες pole position αλλά και τις περισσότερες παρουσίες στο βάθρο στην Ιστορία της Formula 1.

Συνολικά, η κεφαλαιοποίηση της Ferrari ανήλθε σε 69,12 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι των 62,4 δισεκατομμυρίων πριν τη συμφωνία με τον Hamilton

Ξεκινώντας την συνεργασία του με την Ferrari, θα βαδίζει στο 40ο έτος της ηλικίας του είναι σίγουρο πως δεν έχει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν. Όπως σίγουρο είναι το ότι έχει τεράστιο κίνητρο για νέες επιτυχίες. Αν καταφέρει να σφραγίσει τον όγδοο τίτλο της γεμάτης παράσημα καριέρας του με την επιστροφή της Ferrari στην κορυφή (εκεί που ανήκει άλλωστε) θα μιλάμε για ένα από τα σημαντικότερα success story όλων των εποχών. Εφάμιλλο με την μετακίνηση του Schumacher από την Benetton στην Ferrari, στα τέλη του μακρινού πλέον 1995.

Φυσικά, εκτός από τον Hamilton, οφέλη υπάρχουν και για την Ferrari. Είτε αγωνιστικά, είτε εξωαγωνιστικά. Προσθέτει στην ομάδα της έναν οδηγό με στόμφα πρωταθλητή, αποδεδειγμένες ικανότητες και δίψα για νέες επιτυχίες. Συν τοις άλλοις είναι ενδεχομένως προάγγελος επιστροφής. Είθισται άλλωστε σε όλα τα αθλήματα οι αυτοκρατορίες να περνούν περιόδους κάμψης, άλλοτε μικρότερες, άλλοτε μεγαλύτερες, μέχρι να συνεχίσουν προς τη δόξα. Τελευταία φορά που το Maranello πανηγύρισε άλλωστε ήταν το 2007, όταν ο σπουδαίος Kimi Räikkönen αναδείχθηκε πρωταθλητής με διαφορά ενός μόλις πόντου από τον Hamilton και τον επίσης μεγάλο Fernando Alonso. 17 χρόνια χωρίς επιτυχίες είναι πολλά για μία ομάδα με το εκτόπισμα της Ferrari.

Kimi Raikkonen

Πέρα όμως από τους τίτλους, η Ferrari είναι διαχρονικά το ισχυρότερο brand στην ιστορία της Formula 1. Παρά την χρόνια ανομβρία, οι Ιταλοί παραμένουν η ομάδα με την μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία στο πρωτάθλημα, ξεπερνώντας τις Mercedes-AMG και Red Bull που μοιράζονται τους τίτλους τα τελευταία τουλάχιστον δέκα έτη.

Μιλώντας για χρηματιστηριακή αξία, εδώ έρχονται τα εξωαγωνιστικά οφέλη της συμφωνίας Ferrari-Hamilton. Μόνο στο άκουσμα της συμφωνίας (πριν καν υπάρξουν οι επίσημες ανακοινώσεις), η αξία της Ferrari είχε εκτοξευθεί. Στο χρηματηστήριο του Μιλάνο, λίγες στιγμές μετά τα δημοσιεύματα, η αξία της μετοχής της είχε αυξηθεί κατά 5%.

Ανάλογη πορεία ακολούθησαν οι μετοχές της ιταλικής φίρμας και στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η τιμή της μετοχής της Ferrari ανήλθε στα 384 δολάρια, με το άνοιγμα των αγορών, αφού είχαν κάνει την εμφάνισή τους τα δημοσιεύματα που θεωρούσαν βέβαιη την μετακίνηση του Βρετανού στην Scuderia. Την αμέσως προηγούμενη μέρα, Τετάρτη 31 Ιανουαρίου, η τιμή της μετοχής είχε διαμορφωθεί 346,78 δολάρια.

Scuderia Ferrari

Συνολικά, η κεφαλαιοποίηση της Ferrari ανήλθε σε 69,12 δισεκατομμύρια δολάρια με βάση τα χθεσινά στοιχεία, έναντι των 62,4 δισεκατομμυρίων της Τετάρτης, αποδεικνύοντας με αυτόν το τρόπο τον τεράστιο αντίκτυπο της συμφωνίας σε όλους τους τομείς.

Το σίγουρο είναι πως οι τελευταίες εξελίξεις έχουν φέρει και πάλι την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος, λίγες μέρες πριν από την έναρξη της σεζόν, στις 29 Φλεβάρη στην πίστα του Μπαχρέιν.  
 

 

Πηγή: www.drive.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News