Καλώς όρισες στον μαγικό κόσμο του restomod. Υπόσχεται κλασική γοητεία παντρεμένη με σύγχρονες λύσεις, κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά και σοκαριστική τιμή αγοράς. Να περάσει η 911 Targa της Theon!
Με ενδοεταιρική ονομασία «GBR005», ο Adam Hawley — συνιδρυτής της Theon Design — δηλώνει ότι «χάρη στις κάρμπον custom ενισχύσεις στο πλαίσιο, η 911 Targa μας δεν έχει κανένα από τα δυναμικά μειονεκτήματα που έχετε συνήθως με ένα ξεσκέπαστο μοντέλο. Καταφέραμε να επιτύχουμε την ακαμψία και την ακρίβεια χειρισμού ενός κουπέ, με την πρόσθετη αισθητική απόλαυση ενός τάργκα».
Η Theon δεν είπε κουβέντα για το πόσο κοστίζει το αριστούργημά της. Καλύτερα, θα μας χαλούσε την ονείρωξη
Η ομάδα της Theon δαπάνησε πάνω από 6.000 ώρες για να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εκτός από τις ενισχύσεις στο πλαίσιο, όλα τα πάνελ είναι επίσης κατασκευασμένα από ελαφριές ίνες. Με εξαίρεση τις πόρτες, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από χάλυβα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η τελευταία αερόψυκτη Porsche 911 Turbo πουλήθηκε για €732.000
Η ισχύς παρέχεται από ένα βελτιωμένο αερόψυκτο επίπεδο 6κύλινδρο 3,8 lt. Αποδίδει πλέον 415 ίππους στις 7.700 rpm και 385 Nm στις 6.650 rpm. Ατμοσφαιρικά βέβαια! Η Theon Design έχει προσθέσει μια εξάτμιση με κλαπέτα, για να επιλέγει ο οδηγός πότε θέλει να είναι ήσυχη και πότε μελωδική.
Ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων στέλνει τη ροπή στον πίσω άξονα. Και με βάρος μόλις 1.190 kg, η 911 Targa της Theon υπερηφανεύεται ότι έχει καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο από τη σύγχρονη 991 GT3.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πήγε την Porsche 911 για επισκευή, της την κράτησαν 11 χρόνια
Αλλά δεν φτιάχτηκε μόνο για να πηγαίνει ευθεία. Είναι εξοπλισμένη με ανάρτηση της TracTive, ρυθμιζόμενη σε πέντε θέσεις. Η σύγχρονη καλωδίωσση εξοικονομεί 40 kg σε σχέση με το κλασικό μοντέλο, ενώ μια ολοκαίνουργια ηλεκτροϋδραυλική κρεμαγιέρα συνδυάζει ευκολία στην καθημερινότητα και σωστή αίσθηση στις στροφές.
Δεν θα καταλάβεις τίποτα από τα παραπάνω όταν την χαζεύεις απ’ έξω. Το κλασικό Porsche Signal Yellow χρώμα κοσμεί τα πάνελ από ανθρακονήματα και κάνει όμορφη αντίθεση με τις χρωμιωμένες πινελιές και τους μικροκαμωμένους πλαϊνούς καθρέπτες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ TWR Supercat, μια Jaguar XJS με 669 ίππους και κάρμπον αμάξωμα
Ένα σετ ζαντών 17 ιντσών της Fuchs απογειώνει το στιλ, ενώ η καμπίνα είναι μια ωδή στην Alcantara και στην καλαισθησία.
Πηγή: www.drive.gr