dynamictestatnardcircuit scaled.jpg

Λίγες ημέρες πριν παραδοθεί σε πελάτη η πρώτη Alfa Romeo 33 Stradale, που υπολογίζεται για τον Δεκέμβριο, η μια από τις 33 που θα παραχθούν, οι μηχανικοί την υπέβαλαν σε ένα σκληρό τεστ, στην πίστα Ναρντό, λίγα χιλιόμετρα μακριά από το Λέτσε της Ιταλίας.

Στην ταχύτερη κυκλική πίστα για αυτοκίνητα στον κόσμο, η ομάδα των μηχανικών της Alfa Romeo δοκίμασε το πρωτότυπο 00 της 33 Stradale, προκειμένου να επικυρώσουν δυναμικές παραμέτρους όπως η αεροδυναμική, η τελική ταχύτητα, οι μέγιστες θερμοκρασίες, τα συστήματα ψύξης και η ηχομόνωση της καμπίνας, αλλά και την τελική ταχύτητα των 333 χλμ./ώρα.

Η δοκιμή αυτή ήρθε σε συνέχεια των πρόσφατων δοκιμών χειρισμού μέτριας ταχύτητας που πραγματοποιήθηκαν στο εμβληματικό κέντρο δοκιμών του ομίλου Fiat, στο Μπαλόκο, κοντά στο Μιλάνο.

Χτισμένο το 1975 από τη Fiat, το «πεδίο δοκιμών» Nardò Technical Center (NTC), της Απουλίας, διαθέτει 20 πίστες δοκιμών για πειραματισμούς και δραστηριότητες ανάπτυξης σε οποιοδήποτε επίπεδο.

Από αυτές τις πίστες, το περίφημο Nardò Ring ξεχωρίζει για τις δοκιμές υψηλής ταχύτητας αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, με διάμετρο 4 χλμ. και μήκος 12,6 χλμ.. Η πίστα προσφέρει διαφορετικές κλίσεις και έχει τέσσερις λωρίδες.

Η Alfa Romeo 33 Stradale εφοδιάζεται με κινητήρα V6 twin-turbo 3.0lt που αποδίδει πάνω από 620 hp, συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων DCT 8 σχέσεων, είναι πισωκίνητη και φέρει ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ο νέος κινητήρας είναι τοποθετημένος κατά μήκος στο κέντρο και παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις.

Σημειώνω ότι στο Μπαλόκο, αξιολογήθηκε η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και η απόκριση του συστήματος πέδησης, καθώς και η χαρακτηριστική οδική συμπεριφορά που εγγυάται το αλουμινένιο πλαίσιο H, και το αμάξωμα από ανθρακονήματα.

Ο οδηγός έχει δύο επιλογές να κινηθεί, πατώντας τον διακόπτη στο πρόγραμμα “Strada” (“Δρόμος”) ή αλλάζοντας στο πρόγραμμα “Pista” (“Πίστα” ‘). Η πρώτη, ενεργοποιημένη κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου, εξασφαλίζει άνεση οδήγηση, ομαλή παροχή ισχύος, συνήθης ευαισθησία στα πεντάλ, μαλακή ανάρτηση, και ενεργές βαλβίδες εξαγωγής ανοιχτές μόνο πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. Εναλλακτικά, στη λειτουργία Pista, η ισχύς είναι στο αποκορύφωμά της, τα πεντάλ ανταποκρίνονται ακόμη περισσότερο και η ανάρτηση είναι άκαμπτη, έχουμε γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων και ενεργές βαλβίδες εξαγωγής που είναι πάντα ανοιχτές. Ένα από τα πιο συναρπαστικά χειριστήρια απόδοσης σε αυτήν την επιλογή είναι η διαδικασία “Partenza Veloce” (“Γρήγορη Εκκίνηση”): πατώντας το κουμπί “Quadrifoglio” στο κεντρικό τούνελ, επεμβαίνει στο κιβώτιο ταχυτήτων, το traction control και την ισχύ για μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης και την αποφυγή ολίσθησης του τροχού.

Σε ορισμένα τμήματα της πίστας, οι δοκιμαστές της Alfa Romeo απενεργοποίησαν επίσης το σύστημα ευστάθειας (ESC OFF), φέρνοντας το αυτοκίνητο κοντά στην τελική του ταχύτητα για να επιβεβαιώσουν ότι η 33 Stradale καταφέρνει να συνδυάσει την απόδοση του supercar με την εκπληκτική ευκολία οδήγησης, ακόμη και για μη επαγγελματίες οδηγούς. Το νέο ειδικά κατασκευασμένο αυτοκίνητο υιοθετεί ένα 100% σύστημα ανάρτησης διπλού βραχίονα Alfa Romeo με ενεργά αμορτισέρ. σύστημα πέδησης Alfa Romeo Brake-By-Wire, κεραμικά φρένα με άνθρακα, εμπρός και πίσω διάτρητους αεριζόμενους δίσκους, εξαπίστονη μονομπλόκ δαγκάνα από αλουμίνιο μπροστά και σύστημα τεσσάρων εμβόλων πίσω.

Πηγή: www.newsit.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Magazine News  στο Google News